МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання естетичного виховання1. Формування естетичного ставлення до дійсності, естетичних уявлень і суджень. 2. Формування основ естетичного смаку. 3. Розвиток загальних і спеціальних художньо – творчих здібностей (віршування, малювання, спів та ін.) 4. Освоєння дітьми естетичної діяльності (початкові уміння і навички виконавської художньої діяльності, втілення елементів прекрасного в побут). Зміст естетичного виховання(напрямки) 1. Формування знань про прекрасне в житті, природі, вчинках людей. 2. Розвиток естетичних умінь і навичок (спостерігати, створювати прості предмети, слухати музику, співати, танцювати). 3. Формування естетичного ставлення (здатність до емоційних переживань, самостійних пошукових дій, художні та творчі здібності). 4. Розвиток творчої діяльності (самостійних творчих дій). Виявляється передусім у грі. Загальні умови естетичного виховання: • відповідно організоване середовище; • використання в оформленні ДНЗ творів мистецтва; • залучення дітей до художньої діяльності; • врахування інтересів, нахилів дітей; • приклад дорослих – естетика зовнішнього вигляду, культура мови, манери. Засоби естетичного виховання – відібрані педагогом і спеціально організовані для виховання дітей предмети і явища навколишньої дійсності. ü Естетика побуту. ü Твори мистецтва. ü Природа. ü Спеціальне навчання (заняття, ігри, екскурсії, кіно, театр). ü Праця (краса її результатів). ü Свята (поєднання різних видів мистецтва). ü Самостійна художня діяльність. Види художньої діяльності: v Зображувальна (сприймання творів мистецтва, малювання, ліплення, аплікація). v Музична (сприймання музики, співи, ігри, танці, хороводи, гра на музичних інструментах). v Художньо – мовленнєва (слухання казок, читання віршів, творчі розповіді, складання віршів, казок). v Театралізована діяльність. Умови успішного розвитку самостійної художньої діяльності Ø Розвивальний характер навчання на заняттях, формування способів самостійних дій. Ø Художні враження дітей, що спонукають до подальшого втілення їх у діяльності. Ø Педагогічно доцільне естетичне предметне середовище (осередки для самостійної художньої діяльності). Ø Заохочувальний вплив батьків, які стимулюють творчі пошуки і спроби дітей. Ø Опосередкований вплив педагога, який ініціює самостійний пошук дітей.
|
||||||||
|