МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Л.А. Швайка. Організація трудової діяльності в дитячому садку. – Х., 2008. – с. 12-16.«Дитина у світі культури» (освітня лінія Базового компонента дошкільної освіти) Праця – засіб формування предметно-практичної компетенції дітей, яка передбачає: - сформованість у 6-7 річного дошкільника елементарної обізнаності з працею дорослих, інтересу і поваги до професій; - ціннісне ставлення до результатів людської праці; - бажання долучатись до предметно-практичної діяльності і творче ставлення до неї; - базові уміння і навички в різних видах праці; - формування базових особистісних якостей (самостійності, працелюбності, відповідальності, самовладання та ін.). Народна педагогіка про працю: - Без труда нема добра. - Щоб людиною стати, треба працювати. - Без діла слабіє сила. - Хто не працює, той не їсть. - Бджола мала, а й та працює. «Наскільки гра дитину вабить своїм процесом, настільки праця дитини вже має для неї подвійне значення: вона повинна вабити її самим процесом і захоплювати результатом,.. праця – це значний чинник для виховання і творчої волі, і творчої уяви, і спритних, на все здатних м’язів руки». С. Русова «Виховання не лише повинне прищеплювати вихованцю любов і повагу до праці, воно повинне ще дати йому звичку до праці, тому що серйозна праця завжди важка». К. Д. Ушинський «З перших років життя слід виховувати дитину так, щоб вона була активною, чогось домоглась. І в той же час виховувати так, щоб у неї поступово створювались гальма для шкідливих бажань… У моїй теоремі про активність і гальмування без трудового виховання обійтися неможливо» А. С. Макаренко «Праця стає великим вихователем, коли вона входить в духовне життя наших вихованців,.. породжує хвилюючу радість переборення труднощів,.. пробуджує перше громадянське почуття – почуття створення матеріальних благ, без яких неможливе життя людини.» В. О. Сухомлинський Завдання трудового виховання 1. Ознайомлення з працею дорослих та виховання поваги до неї. 2. Формування найпростіших трудових умінь і навичок. 3. Виховання інтересу до праці, працьовитості і самостійності. 4. Формування суспільно-значимих мотивів праці, уміння працювати в колективі і для колективу. Принципи трудового виховання: - усвідомлення процесу і результату праці; - зв’язок із мотивом і продуктом праці; - посильність трудової діяльності; - систематичність і послідовність; - колективний характер праці.
|
||||||||
|