МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список використаних джерел1. Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія і практика / Під загальною редакцією доктора педагогічних наук, професора С.О.Нікітчиної. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2014. - 368 С. 2. Артемова Л.В. Театр і гра. – К., 2002. – 292 С. 3. Базовий компонент дошкільної освіти (нова ред.). – К., 2012. 4. Бєлєнька Г. Зростання дошкільника в праці. – К., 2010. – 40 С. 5. Богуш А.М., Гавриш Н.В. Методика ознайомлення дітей з довкіллям. – К., 2008. – 408 С. 6. Богуш А.М., Лисенко Н.В. Українське народознавство в дошкільному закладі. К., 2002. – 398 С. 7. Бурова А. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку. – Т., 2010. – 256 С. 8. Вільчковський Е.С. Рухливі ігри в дитячому садку. – К., 1989. – 280 С. 9. Вільчковський Е.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. Навчальний посібник. – К., 2005. – 420 С. 10. І. Дичківська. Інноваційні педагогічні технології. – К., 2004. – 352 С. 11. Закон України «Про дошкільну освіту і виховання». – К., 2001. 12. Л. Калуська, М. Отрощенко. Інновації в дошкіллі. Програми, технології, проекти, ідеї, дослід. – Тернопіль, 2010. – 440 С. 13. Л. Калуська. Родинне сонце коло. Методичний порадник для роботи з батьками. – Т., 2006. – 140 С. 14. Л. Лохвицька. До здоров’я дітей через освіту дорослих: технологія взаємодії ДНЗ з родинами. Навч.-метод. посібн. – Тернопіль, 2012. – 176 С. 15. Організація режимних процесів у дошкільному навчальному закладі /упор. І.Ф. Кірсанова. – Х., 2010. - с. 25-31. 16. Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти. Навч.-метод.посібн. /За ред. Г.С. Тарасенко. – К., - 2010. – 320 С. 17. Поніманська Т., Козлюк О., Марчук Г. Виховання людяності. – К., 2008. – 138 С. 18. Поніманська Т.І., Дичківська І.М. Дошкільна педагогіка. Практикум. – К., 2004. – 352 С. 19. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – 456 С. 20. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». – Тернопіль, 2013. – 284 С. 21. В.А. Суржанська. Розвиваємо творчі здібності. Х. – 2007. – 112 С. 22. Л.С. Сухарєва. Піклуємось разом. Робота з батьками дошкільників. Х., 2008. – 126 С. 23. В.Л. Сухар. Робота з родинами вихованців дитячого садка. – Х., 2008. – 176 С. 24. Л.А. Швайка. Організація трудової діяльності в дитячому садку. – Х., 2008. – 187 С. 25. А.В. Яценко. Джерельце творчості. ТРВЗ. – Х., 2011. – 176 С. 26. В.В. Яремчук, Р.Ф. Семенюк. Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників /http://lelka.ru/ua/index?ru=content&d=vien&cid=116/. 27. Інтерактивні методи навчання /http://psihoped.ucoz.ru/blog/rol-interaktivnikh-metodiv-nauchannia-u-rozvitku-mislennia-ta-movlennia-doshkilnikiv/2013-11-28-81/.
Зміст 1. Передмова 3 2. Вихователь сучасного дошкільного закладу, особливості його професії 7 3. Особливості дошкільного дитинства 12 4. Розвиток особистості і виховання 17 5. Система освіти в Україні 20 6. Програма виховання і навчання (розвитку) дітей дошкільного віку 25 7. Значення і завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку 31 8. Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку 32 9. Особливості побудови і організації режиму дня в ДНЗ 34 10. Організація роботи в години ранкового прийому 35 11. Організація сну і харчування в ДНЗ 37 12. Організація і методика проведення прогулянки та другої половини дня 38 13. Ігрові прийоми організації режимних процесів 41 14. Значення і завдання розумового виховання 44 15. Поняття дидактики. Народна дидактика 47 16. Навчання в ДНЗ 48 17. Методи і прийоми навчання 51 18. Форми навчання дітей дошкільного віку 55 19. Інтерактивні технології навчання та виховання дітей дошкільного віку 61 20. Моральне виховання дітей дошкільного віку 70 21. Мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітей 73 22. Виховання дисциплінованості і культури поведінки дітей дошкільного віку 76 23. Завдання, засоби та методи естетичного виховання дітей дошкільного віку 81 24. Трудове виховання дітей дошкільного віку 85 25. Основні види і форми організації праці дітей 88 26. Будівельно-конструктивні ігри 91 27. Театралізовані ігри 94 28. Рухливі ігри 97 29. Іграшка – засіб розвитку гри 99 30. Роль сім’ї у вихованні дітей 104 31. Основні форми педагогізації батьків 107 32. Наступність у роботі ДНЗ і школи 110 33. Додатки 115
|
||||||||
|