Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ СХЕМ ПРОВЕДЕННЯ ГІРНИЧИХ ВИРОБОК

Мета: вивчення гірничо-геологічних умов і технології проведення гірничих виробок. Визначення тривалості і трудомісткості виробничих процесів і операцій на базі графічної частини паспортів проведення і кріплення гірничих виробок.

 

Порядок виконання.

На підставі графічної частини паспорта проведення і кріплення гірничої виробки виконати наступну роботу.

1. Описати гірничо-геологічні умови проведення гірничої виробки.

2. Назвати типи устаткування, що застосовується і його призначення.

3. Зобразити вертикальний і горизонтальний подовжні розрізи гірничої виробки з розміщенням устаткування, що застосовується при її проведенні, і вказати основні розміри.

4. Зобразити поперечний перетин гірничої виробки у світлі і вказати її основні розміри.

5. Назвати спосіб проведення гірничої виробки.

6. Записати техніко-економічні показники технології проведення гірничої виробки.

7. Встановити виробничі процеси і операції, що мають місце при проведенні гірничої виробки, їх тривалість і трудомісткість впродовж циклу, зміни і доби.

8. Описати порядок виконання виробничих процесів і операцій впродовж циклу.

9. Проставити назви виробничих процесів і операцій в ряд в порядку зменшення їх трудомісткості.

10. Запропонувати заходи по зменшенню трудомісткості високотрудомістких виробничих процесів і операцій.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №4

ВИВЧЕННЯ СХЕМ РОЗКРИТТЯ ШАХТНИХ ПОЛІВ ПО ПЛАНАХ ГІРНИЧИХ ВИРОБОК

 

Мета: навчитися розрізняти схеми розкриття шахтних полів по планах гірничих виробок, ознайомитися з умовами їх застосування.

Порядок виконання.

1. За планом гірничих виробок виписати назву шахти.

2. За схемою розкриття встановити кількість вугільних пластів в межах шахтного поля і виписати їх індекси.

3. Визначити відстань між пластами, потужність пластів і кут їх падіння.

4. Визначити наявність і тип головних розкривних виробок і їх призначення.

5. Визначити наявність і тип додаткових розкривних виробок і їх призначення.

6. Визначити наявність поділення шахтного поля за падінням на горизонти, виїмкові ступені, їх розміри і кількість.

7. Визначити довжину головних і додаткових розкривних виробок.

8. Визначити розмір шахтного поля за падінням.

9. Сформулювати назву схеми розкриття.

10. Відобразити ескіз схеми розкриття, вказати необхідні розміри.

11. Дати оцінку доцільності прийнятих рішень з розкриття шахтного поля.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №5




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №2 | ВИВЧЕННЯ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ШАХТНИХ ПОЛІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.