![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ СХЕМ ПРОВЕДЕННЯ ГІРНИЧИХ ВИРОБОКМета: вивчення гірничо-геологічних умов і технології проведення гірничих виробок. Визначення тривалості і трудомісткості виробничих процесів і операцій на базі графічної частини паспортів проведення і кріплення гірничих виробок.
Порядок виконання. На підставі графічної частини паспорта проведення і кріплення гірничої виробки виконати наступну роботу. 1. Описати гірничо-геологічні умови проведення гірничої виробки. 2. Назвати типи устаткування, що застосовується і його призначення. 3. Зобразити вертикальний і горизонтальний подовжні розрізи гірничої виробки з розміщенням устаткування, що застосовується при її проведенні, і вказати основні розміри. 4. Зобразити поперечний перетин гірничої виробки у світлі і вказати її основні розміри. 5. Назвати спосіб проведення гірничої виробки. 6. Записати техніко-економічні показники технології проведення гірничої виробки. 7. Встановити виробничі процеси і операції, що мають місце при проведенні гірничої виробки, їх тривалість і трудомісткість впродовж циклу, зміни і доби. 8. Описати порядок виконання виробничих процесів і операцій впродовж циклу. 9. Проставити назви виробничих процесів і операцій в ряд в порядку зменшення їх трудомісткості. 10. Запропонувати заходи по зменшенню трудомісткості високотрудомістких виробничих процесів і операцій.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №4 ВИВЧЕННЯ СХЕМ РОЗКРИТТЯ ШАХТНИХ ПОЛІВ ПО ПЛАНАХ ГІРНИЧИХ ВИРОБОК
Мета: навчитися розрізняти схеми розкриття шахтних полів по планах гірничих виробок, ознайомитися з умовами їх застосування. Порядок виконання. 1. За планом гірничих виробок виписати назву шахти. 2. За схемою розкриття встановити кількість вугільних пластів в межах шахтного поля і виписати їх індекси. 3. Визначити відстань між пластами, потужність пластів і кут їх падіння. 4. Визначити наявність і тип головних розкривних виробок і їх призначення. 5. Визначити наявність і тип додаткових розкривних виробок і їх призначення. 6. Визначити наявність поділення шахтного поля за падінням на горизонти, виїмкові ступені, їх розміри і кількість. 7. Визначити довжину головних і додаткових розкривних виробок. 8. Визначити розмір шахтного поля за падінням. 9. Сформулювати назву схеми розкриття. 10. Відобразити ескіз схеми розкриття, вказати необхідні розміри. 11. Дати оцінку доцільності прийнятих рішень з розкриття шахтного поля.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №5
|
||||||||
|