Методологія процесу навчання та, відповідно, оцінювання його знань в КМСОНП полягає у переорієнтації навчальної роботи із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму та на організацію самоосвіти студента. Тобто в основу навчання ставиться самостійна, творча робота того, хто навчається. На цьому принципі базуються і новітні, включно з інформаційними, технології навчання. У структурі навчального навантаження студента за системою ECTS індивідуальна робота розглядається також як один з основних компонентів навчальної діяльності і повинна займати значну частину його навчального навантаження.
Індивідуальна робота студента
Індивідуальна робота студента є формою організації навчального процесу, яка передбачає створення умов для якнайповнішої реалізації творчих можливостей студентів через індивідуально-спрямований розвиток їхніх здібностей, науково-дослідну роботу і творчу діяльність. Індивідуальні заняття проводяться під керівництвом викладача у позааудиторний час за окремим графіком, складеним кафедрою (предметною або цикловою комісією) з урахуванням потреб і можливостей студента. Організація та проведення індивідуальних занять доручається найбільш кваліфікованим викладачам. Індивідуальні заняття на молодших курсах – поглиблення вивчення студентами окремих навчальних дисциплін, на старших курсах вони мають науково-дослідних характер і передбачають безпосередню участь студента у виконанні наукових досліджень та інших творчих завдань.