Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Безбюджетний маркетинг.

Більшість компаній змушені звертатися до безбюджетних маркетингових інструментів. Причини цього - рецесія, криза, недостатнє фінансування (особливо у регіональних відділеннях), положення стартапу або просто звичка економити.

Якщо ваша компанія в їх числі, приведіть практику безбюджетного маркетингу в систему. Часто вона хаотична і виконується час від часу, а тому практично марна. Як систематизувати безбюджетний маркетинг і змусити його працювати на 100%?

Запустити ФІШКІНГ

Фішка - це невеликий недорогий прийом, за допомогою якого можна збільшити цінність вашої пропозиції в очах клієнта і виділити вашу компанію серед конкурентів. Це quick-wins - швидкі перемоги: побачили, швидко впровадили, швидко отримали ефект.

Наприклад:

• збільшити розмір візка для продуктів у супермаркеті,

• відкриватися трохи раніше конкурентів, а закриватися трохи пізніше,

• силами ваших співробітників донести пакети з продуктами з супермаркету до автомобіля.

Запустіть фішкінг під персональну відповідальність. У фішкінг можна інвестувати: виділити бюджет на підписку, на конференції і консультантів. Виділення коштів - цільове.

У відкритому доступі ви можете зробити «дерево фішок», на якому є «гілки»: фішки просування, фішки продажів, фішки ціноутворення і т.д. Проведіть конкурс серед співробітників: «Запропонуй фішку - отримай бонус». Якщо «фішка» спрацює, можна запропонувати суперприз. Бюджет $ 1000, ефект - протягом двох тижнів. Можна влаштувати місячник «фішок» з метою зібрати максимальну кількість нових інструментів і прийомів з призами для тих, хто запропонує більше «фішок» і кращу «фішку».

ШУКАЙТЕ НОВІ ІНСТРУМЕНТИ

Існує близько 5000 інструментів маркетингу. Ігор Манн зазначає, що жоден з його клієнтів не використовував більше 50 - тобто, більше 1%. Консервативні бізнесмени і керівники не наважуються спробувати нові прийоми, практикують маркетинг «по накатаній» і самі нічого від нього не чекають.




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка кошторису маркетингу. | Божевілля - робити одне і те ж, і кожен раз чекати іншого результату.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.