МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Безбюджетний маркетинг.Більшість компаній змушені звертатися до безбюджетних маркетингових інструментів. Причини цього - рецесія, криза, недостатнє фінансування (особливо у регіональних відділеннях), положення стартапу або просто звичка економити. Якщо ваша компанія в їх числі, приведіть практику безбюджетного маркетингу в систему. Часто вона хаотична і виконується час від часу, а тому практично марна. Як систематизувати безбюджетний маркетинг і змусити його працювати на 100%? Запустити ФІШКІНГ Фішка - це невеликий недорогий прийом, за допомогою якого можна збільшити цінність вашої пропозиції в очах клієнта і виділити вашу компанію серед конкурентів. Це quick-wins - швидкі перемоги: побачили, швидко впровадили, швидко отримали ефект. Наприклад: • збільшити розмір візка для продуктів у супермаркеті, • відкриватися трохи раніше конкурентів, а закриватися трохи пізніше, • силами ваших співробітників донести пакети з продуктами з супермаркету до автомобіля. Запустіть фішкінг під персональну відповідальність. У фішкінг можна інвестувати: виділити бюджет на підписку, на конференції і консультантів. Виділення коштів - цільове. У відкритому доступі ви можете зробити «дерево фішок», на якому є «гілки»: фішки просування, фішки продажів, фішки ціноутворення і т.д. Проведіть конкурс серед співробітників: «Запропонуй фішку - отримай бонус». Якщо «фішка» спрацює, можна запропонувати суперприз. Бюджет $ 1000, ефект - протягом двох тижнів. Можна влаштувати місячник «фішок» з метою зібрати максимальну кількість нових інструментів і прийомів з призами для тих, хто запропонує більше «фішок» і кращу «фішку». ШУКАЙТЕ НОВІ ІНСТРУМЕНТИ Існує близько 5000 інструментів маркетингу. Ігор Манн зазначає, що жоден з його клієнтів не використовував більше 50 - тобто, більше 1%. Консервативні бізнесмени і керівники не наважуються спробувати нові прийоми, практикують маркетинг «по накатаній» і самі нічого від нього не чекають.
|
||||||||
|