МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра Загальної Гігієни
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з практичного заняття для студентів
Навчальна дисципліна «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ»
МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ.» (назва модуля)
Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва змістового модуля)
Заняття № 19 «Характеристика основних факторів, що визначають умови праці медичних працівників, профілактика їх неприятливої дії на організм. Характеристика робочих місць.» 1 год (тема заняття)
Курс 2 Факультет стоматологічний
Спеціальність (шифр, назва) 712010005 «Стоматологія»
Затверджено На методичній нараді кафедри “28 “_серпня 2014р. Протокол № 1. Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.) /підпис/
Одеса – 2014 р.
МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ.» (назва модуля)
Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва змістового модуля)
Заняття № 19 «Характеристика основних факторів, що визначають умови праці медичних працівників, профілактика їх неприятливої дії на організм. Характеристика робочих місць.» 1 год (тема заняття)
2. Актуальність теми Ознайомитися з характеристикою основних факторів,що визначають умови праці медичних працівників.
3. Цілі заняття:
3.1. Загальні цілі: Засвоїти головні моменти що визначають умови праці медичних працівників. 3.2. Виховні цілі: Оволодіти методами вивчення основних факторів, що визначають умови праці медичних працівників.
3.3. Конкретні цілі: - знати: 3.3.1. Гігієнічні вимоги до факторів, які впливають на умови праці медичних працівників. 3.3.2. Гігієнічні рекомендації щодо розробки профілактичних засобів у відношені несприятливої дії факторів на організм.
- оволодіти методиками /вміти/: 1.Розглядати медичні вимоги до організації робочих місць. 2.. Виконувати санітарне обстеження робочих місць, виявляти недоліки в їх організації та надавати пропозиції щодо поліпшеня. .3. Формулювати висновки та пропозиції за результатами оцінки умов праці та робочих місць. 4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інтеграція).
5. Зміст теми (текст або тези), граф логічної структури заняття.
|
||||||||||||||||||||||||||||
|