![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Комунальні платежі – платежі, що стягуються місцевими органами влади як плата за надані послуги фізичним та юридичним особам.В Україні система комунальних платежів одержавлена. Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад отримали право на встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів з оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, що надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади.
Доходи від об'єктів комунальної власності місцевих бюджетів України класифікуються за такими видами: 1. Податкові надходження: податок на прибуток підприємств (прямий податок, який зручно використовувати у місцевому оподаткуванні); збори за спеціальне використання природних ресурсів. 2. Неподаткові надходження: плата за оренду майнових комплексів та іншого державного майна; доходи від власності та підприємницької діяльності; власні надходження бюджетних установ. Неподаткові надходження від об'єктів комунальної власності до місцевих бюджетів збільшуються за рахунок зростання власних надходжень бюджетних установ, які утримуються коштом місцевих бюджетів (вони стали входити до складу бюджетів з 2000 р.)[14, с.28]. У 2009 р. частка цих надходжень у загальній сумі неподаткових надходжень до місцевих бюджетів становила 77,2 % порівняно з 70,3 % у 2006 р. У структурі ж доходів місцевих бюджетів від об'єктів комунальної власності ці доходи у 2009 р. становили 33 % (рис. 2)[1, с.263]. 3. Доходи від операцій з капіталом: доходи від відчуження майна, яке перебуває у комунальній власності, у тому числі від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення (надходження від продажу основного капіталу, надходження від продажу землі та нематеріальних активів). Водночас доходи від об'єктів комунальної власності можна поділити на · поточні (наприклад, плата за оренду об'єктів комунальної власності) · капітальні (надходження від продажу землі та нематеріальних активів).
Відповідно до ст. 69 Бюджетного кодексу до доходів місцевих бюджетів, пов'язаних з функціонуванням об'єктів комунальної власності, належать: 1. Плата за оренду майнових комплексів, що перебувають у комунальній власності (закріплено за місцевими бюджетами). Згідно зі ст. 118 Закону України " Про Державний бюджет України на 2009 рік ' Постановою Кабінету Міністрів України " Про індикативні ставки орендної плати за використання комунального майна' органам місцевого самоврядування було рекомендовано під час визначення розміру орендної плати за комунальне майно, що передається в оренду в містах обласного значення, м. Києві та м. Севастополі, застосовувати орендні ставки за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств та нерухомого державного майна, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України. Постанову ухвалено з метою позбавлення місцевої влади можливості маніпулювати орендними ставками на користь певних структур.Це забезпечено за рахунок передбаченої методикою розрахунку плати за оренду, незалежної експертної оцінки майна, застосування та визначення розміру добової та погодинної орендної плати, спеціальних обмежень, орендних ставок за використання цілісних майнових комплексів. 2. Кошти від відчуження майна, яке перебуває у комунальній власності, у тому числі від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення. 3.Надходження дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, що є у власності відповідної територіальної громади. Дивіденди, що сплачуються до місцевого бюджету господарськими товариствами згідно з нормами Закону України " Про оподаткування прибутку підприємств',є окремим обов'язковим платежем. 4. Податок на прибуток підприємств комунальної власності. 5. Власні надходження бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів відповідного бюджету. 6. Плата за землю. 7. Платежі за спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення.
Вказані доходи не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам. Тому збільшення цих видів надходжень виступає головним чинником у формуванні власних доходів органів місцевого самоврядування.
Згідно зі статтями 88, 91 Бюджетного кодексу до видатків, які враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, належать видатки на: 1) органи місцевого самоврядування сіл, селищ, міст районного значення; 2) освіту: дошкільну; загальну середню (школи-дитячі садки); 3) першу медико-санітарну, амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (дільничні лікарні, медичні амбулаторії, фельдшерсько-акушерські та фельдшерські пункти); 4) сільські, селищні та міські палаци культури, клуби та бібліотеки; 5) місцеву міліцію.
|
|||
|