Макро – та мікро сегментування ринку.
У промисловому маркетингу сегментування базового ринку проводиться у декілька етапів.
І. Макросегментування ринку.
На першому етапі треба провести макросегментування, яке передбачає ідентифікацію ринків ТПП.
На макрорівні базовий ринок може бути визначений за трьома напрямками (рис.4.5):
а) характеристики товару (функції або комбінації функцій).Які існують потреби, функції чи комбінації функцій, які слід задовольнити?
б) характеристики організацій-споживачів (групи споживачів). Які існують різноманітні групи споживачів, потреби яких необхідно задовольнити?
в) технологічний фактор (технології). Які існують технології, здатні задовольнити ці потреби?
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|