![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бланк для відповідейПІП______________________________ Вік ________ Професія/посада _______________________________ Стаж роботи на посаді__________________________
Опитувальник ПВ для медичних працівників
1. Я відчуваю себе емоційно спустошеним(ой). 2. Наприкінці робочого дня я відчуваю себе як вичавлений лимон. 3. Я почуваю себе втомленим(ой), коли встаю вранці і повинен(винна) йти до роботи. 4. Я добре розумію, що відчувають мої пацієнти, і використовую це для успішнішого лікування. 5. Я спілкуюся зі своїми пацієнтами(хворими) тільки формально, без зайвих емоцій і прагну звести час спілкування з ними до мінімуму. 6. Я відчуваю себе енергійним(ой) та емоційно піднесеним(ой). 7. Я вмію знаходити правильне рішення у конфліктних ситуаціях з хворими та їх родичами. 8. Я відчуваю пригніченість та апатію. 9. Я можу позитивно впливати на самопочуття і настрій хворих (пацієнтів). 10. Останнім часом, я став(а) черствішим по відношенню до хворих. 11. Як правило, люди, що оточують мене, дуже багато вимагають від мене. Вони швидше стомлюють, чим радують мене. 12. Я маю багато планів на майбутнє, я вірю в їх здійснення. 13. Я відчуваю все більше життєвих розчарувань. 14. Я відчуваю байдужість і втрату інтересу до багато чого, що радувало мене раніше. 15. Буває, мені дійсно байдуже те, що відбувається з деякими моїми хворими. 16. Мені хочеться усамітнитися і відпочити від всього і від всіх. 17. Я легко можу створити атмосферу доброзичливості і оптимізму у відносинах з моїми колегами і у відносинах з моїми хворими. 18. Я легко спілкуюся з хворими і їх родичами незалежно від їх соціального статусу і характеру. 19. Я багато що встигаю зробити за день. 20. Я відчуваю себе на межі можливостей. 21. Я багато ще зможу досягти в своєму житті. 22. Хворі, як правило, - невдячні люди.
Опитувальник ПВ для консультантів фонду соціального захисту
1. Наприкінці робочого тижня я відчуваю себе емоційно спустошеним (ой). 2. Наприкінці робочого дня я відчуваю себе як вичавлений лимон. 3. Я почуваю себе втомленим(ой), коли встаю вранці і повинен(винна) йти до роботу. 4. Результати моєї роботи не коштують тих зусиль, які я витрачаю. 5. Мене дратують клієнти, які довго і багато говорять про страхи бути обдуреним нашим фондом. 6. Я відчуваю себе енергійним(ой) і емоційно піднесеним(ой). 7. При розмові з агресивними клієнтами я вмію знаходити потрібні слова, що знижують їх агресію або образи. 8. Я відчуваю пригніченість та апатію. 9. Мені подобається заспокоювати недовірливих клієнтів і допомагати їм. 10. Останнім часом я став(а) черствішим(ой) бездушним(ой) по відношенню до клієнтів. 11. Клієнти, з якими мені доводиться працювати, нецікаві для мене. Вони швидше стомлюють, чим радують мене. 12. У мене багато планів на майбутнє, і я вірю в їх здійснення. 13. У мене все більше життєвих розчарувань. 14. Я відчуваю байдужість і втрату інтересу до багато чого, що радувало мене раніше. 15. Мені байдуже, що думають і відчувають клієнти. Я віддаю перевагу формальному спілкуванню з ними, без зайвих емоцій і прагну звести спілкування з ними до мінімуму. 16. Мені хочеться усамітнитися і відпочити від всього і всіх. 17. Я легко можу створити атмосферу доброзичливості і довіри при зустрічі з клієнтом. 18. По телефону я розмовляю без напруги з будь-якими клієнтами незалежно від їх амбіцій, емоційного стану і культури спілкування. 19. Я задоволений(а) своїми життєвими успіхами(досягненнями). 20. Я відчуваю себе на межі можливостей. 21. Я зможу ще багато зробити в своєму житті. 22. Я проявляю до інших людей більше уваги і турбота, чим отримую про них у відповідь вдячності і подяці. Ключ
* Відмічено «зворотне» питання, яке розглядається в зворотному порядку, тобто, відповідь «щодня» відповідає нульовому значенню.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|