Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап 1. Постановка проблеми

Лекція 3. Планування, організація та здійснення ПР.

 

 

 

 

Планування, організація й здійснення ПР складається з 4-х етапів.

I. Визначення проблеми.

II. Планування й програмування.

III. Дія й комунікація.

IV. Оцінка програми.

 

1. Визначення проблем ПР. Цей етап містить у собі перевірку й контроль знань, думок, установок і поведінки тих, хто так чи інакше пов'язаний з діяльністю й політикою організації й на кого ця діяльність і політика впливає. По суті, це є "розвідувальною" функцією організації (або функцією збору інформації). Відповідаючи на запитання "Що відбувається?", вона забезпечує основу для всіх наступних етапів процесу вирішення проблем.
 
2. Планування й програмування. Інформація, зібрана на першому етапі, дозволяє виділити суспільні групи, які повинні бути охоплені програмою, установити цілі програми, виробити стратегії дій і комунікацій, тактику програми. Прийняття цих рішень включає використання результатів аналізу інформації, зібраної на першому етапі, при формуванні політики й програм даної організації. Цей другий етап процесу повинен дати відповідь на питання: "Що ми повинні змінити, зробити або сказати з урахуванням того, що нам стало відомо про ситуацію?"
 
3. Вживання заходів і здійснення комунікацій. Третій етап процесу вирішення проблеми пов'язаний з реалізацією програми дій і комунікацій, спрямованої на досягнення певних цілей по кожній із суспільних груп, що має забезпечити виконання програмної мети. Виконуючи третій етап, необхідно відповісти на питання: "Хто, коли, де і як повинен зробити й сказати це?"
 
4. Оцінка програми. Останній етап процесу вирішення проблеми пов'язаний з оцінкою підготовки, реалізації й результатів виконання програми. "Настроювання" програми виконується по ходу її реалізації на основі сигналів зворотного зв'язку, що показують ефективність роботи програми. Виконання програми триває або припиняється після одержання відповіді на питання: "Як у нас ідуть (ішли) справи?"

 

 

Процес стратегічного планування з встановленя зв'язків із громадськістю

Чотири стадії процесу Стадії стратегічного планування й схема програми
А. Визначення проблеми     Б. Планування й складання програми     В.Дії та комунікації     Г. Оцінка програми   1.Проблема, інтерес або можливість: "Що нового відбувається?" 2. Ситуаційний аналіз (зовнішній і внутрішній) "Які діючі позитивні й негативні фактори?" "Хто залучений і/або чиї інтереси затронуті?" "Яким чином вони залучені й/або затронуті?"   3. Ціль програми "Яка ситуація є найкращою?" 4.Цільові суспільні групи "До яких зовнішніх і внутрішніх суспільних груп повинна бути звернена програма, й чиї інтереси вона повинна затронути?" 5. Програмні завдання "Що має бути досягнуте в кожній суспільній групі при реалізації програми?"   6. Стратегії дії "Які зміни необхідні для досягнення результатів, встановлених програмою?" 7. Стратегії комунікацій "Про що необхідно проінформувати громадськість для досягнення результатів, встановлених програмою?" "Які засоби масової інформації найкраще передадуть цю інформацію цільовим групам громадськості?" 8. Плани виконання програми "Хто відповідає за виконання кожного пункту програми й тактики встановлення зв'язку із громадськістю?" "Яка послідовність дій і її схема?" "Які витрати на виконання програми?" 9. Плани оцінки "Як можна виміряти результати, встановлені цілями й завданнями програми?" 10.Зворотний зв'язок і уточнення програми "Як результати оцінок повідомляються менеджерам програми й використовуються для внесення змін у програму?"

Етап 1. Постановка проблеми

 

1.1. Ефективна постановка проблеми резюмує все, що ми довідалися про ситуацію, пов'язану з даною проблемою.

 

(1) Вона складається в теперішньому часі та описує поточну ситуацію.

(2) Вона описує ситуацію в конкретних «вимірюваних" характеристиках, деталізуючи наступну інформацію.

Що є джерелом заклопотаності?

Де криється дана проблема?

Коли це стає проблемою?

Хто залучений у проблему або піддається її впливу?

Як саме дана проблема зачіпає цих людей?

Чому ця проблема повинна хвилювати організацію й громадськість?




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Ситуаційний аналіз.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.