МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ключові характеристики MS.NET1. Сучасні засоби розробки- платформа MS.Net включає як готові компоненти для побудови ПЗ, так і інтегроване середовище розробки, яке забезпечує можливість багатомовної розробки ПЗ з використанням різних мов програмування (C#, C++, VBasic.Net). Як результат, розробник програм вже не обмежується вибором однієї якої-небудь мови програмування, а може варіювати засоби розробки з урахуванням власного досвіду і властивостей програм, що розробляються, навіть в межах однієї програмної системи. 2. Компонентне представлення ПЗ –MS.Net розвиває існуючі підходи до основного способу зниження складності ПЗ - компонентному представленню програмних систем - пропонуючи більш простий, зручний і надійний метод формування програмних компонентів. Корпорацією Microsoft запропонована реалізація компонентно-орієнтованого підходу до проектування і реалізації застосувань, який є розвитком об'єктно-орієнтованого підходу. Згідно цього підходу, інтеграція об'єктів, виконується на основі інтерфейсів, що представляють ці об'єкти (або фрагменти програм) як незалежні компоненти. Такий підхід істотно полегшує написання і взаємодію програмних компонентів в гетерогенному середовищі проектування і реалізації. Для інсталяції на комп'ютери користувачів програми створюються інсталяційні комплекти у формі збірок. Кожний тип збірки характеризується унікальним ідентифікатором – номером версії збірки. Таким чином, кожний програмний проект формується у вигляді збірки, яка є самодостатнім компонентом для розгортання, тиражування і повторного використання. Між збірками і просторами імен існує наступне співвідношення. Збірка може містити декілька просторів імен. В той же час, простір імен може займати декілька збірок. Збірка може мати в своєму складі як один, так і декілька файлів, які об'єднуються у складі маніфесту або опису збірки, який на звичній нам природній мові аналогічний змісту книги. Маніфест містить метадані про компоненти збірки, ідентифікацію автора і версії, відомості про типи і залежність, а також режим і політику використання збірки. Метадані типів маніфесту повною мірою описують всі типи, які описані в збірці. В результаті компіляції програмного коду в середовищі обчислень .NET створюється або збірка, або так званий модуль. При цьому збірка існує у формі виконуваного файлу (з розширенням EXE), або файлу динамічної бібліотеки (з розширенням DLL). Природно, до складу збірки входить маніфест. Модуль є файлом з розширенням NETMODULE. Він не містить маніфесту.
|
||||||||
|