МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Тема 1. Історія розвитку адміністративного права, державне управління і виконавча влада Історія розвитку адміністративного права. Адміністративно-правова наука і науки про управління. Поняття управління. Управлінська система і її компоненти. Соціальне управління і його види. Поняття і ознаки державного управління. Виконавча влада як вид державної влади. Розмежування понять «державне управління» і «виконавча влада». Контрольні питання до теми 1. 1. Як відбувалося виникнення і розвиток теорії управління? 2. Охарактеризуйте управлінську систему і її компоненти. 3. Охарактеризуйте соціальне управління і його види. 4. У чому виражається відмінність між державним і суспільним управлінням? 5. Охарактеризуйте державне управління, назвіть його ознаки. 6. Охарактеризуйте виконавчу владу як вид державної влади. 7. Які взаємозв'язані поняття «державне управління» і «виконавча влада»? 8. Чи існують управлінські відносини у сфері функціонування органів законодавчої і судової влади? 9. Як співвідносяться державне управління і місцеве самоврядування? 10. Ґрунтуючись на практичних прикладах, зробіть висновок про те, з суб'єктами якої гілки державної влади найчастіше мають справу громадяни?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|