Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура розділу для торговельної марки

1. Ідентифікація об’єкту інтелектуальної власності(див. пункт 4.1)

1.1 Визначення об’єкту інтелектуальної власності (див. пункт 4.1.1).

Підпункт повинен містити 0,5 сторінки.

1.2 Визначення мети створення торговельної марки та її основні функції (див. п. 4.1.2).

Підпункт повинен містити 1 – 1,5 сторінки.

1.3 Аналіз відповідності торгівельної марки вимогам Українського законодавства та її опис (див. пункт 4.1.3)

Підпункт повинен містити 1 – 2 сторінки.

2.Патентні дослідження (див. п. 4.2).

2.1 Предмет пошуку (див. п. 4.2.1).

2.2 Мета патентних досліджень (див. п. 4.2.2).

2.3 Вид патентних досліджень (див. п. 4.2.3).

2.4 Держави пошуку інформації (див п. 4.2.4).

2.5 Класифікаційний індекс (див. п. 4.2.5).

2.6 Ретроспективність (глибина) пошуку (див. п.4.2.6).

2.7 Джерела інформації (див. п. 4.2.7).

Підпункти 2.1 – 2.7 разом повинні містити 1 – 1,5 сторінки.

2.8 Огляд виявлених аналогів (див. п. 4.2.8).

Підпункт повинен містити 1,5 – 2 сторінки.

3. Аналіз особливостей ринку на який орієнтована торговельна марка та її переваги (див. п. 4.3).

Пункт повинен містити 2-3 сторінки.

4. Економічне обґрунтування розробленого об’єкту (див. п. 5)

4.1 Моделювання робіт і одноразових витрат на авторську розробку (див. п. 5.1)

Підпункт повинен містити 1,5 сторінки.

4.2 Аналіз варіантів комерціалізації прав на ОІВ (див. п. 5.2)

Підпункт повинен містити 0,5 сторінки.

4.3 Аналіз ринку використання прав на ОІВ і прогноз грошового потоку, пов’язаного з впровадженням прав на ОІВ (див. п. 5.3)

Підпункт повинен містити 0,5 сторінки.

4.4 Дисконтування грошового потоку і оцінка економічної ефективності (див. п. 5.4)

Підпункт повинен містити 1 сторінку.

4.5 Виводи про економічну доцільність розробки і комерціалізації прав на ОІВ (див. п. 5.5)

Підпункт повинен містити 0,5 сторінки

 

Рекомендації стосовно виконання цих етапів наведено в пункті 4. «Розробка об’єкту промислової власності».

 

Графічна частина до розділу для об’єктів промислової власності виконується на плакаті формату А1.

Для винаходу (корисної моделі) графічна частина повинна містити наступне:

1) Проблема яка рішається в роботі та задача на яку направлено винахід (корисну модель).

2) Зміст матеріалу, що ілюструє новизну отриманого рішення (схеми, малюнки, формули, послідовність операцій і т. п.).

3) Формула винаходу (корисної моделі).

 

Для промислового зразка графічна частина повинна містити наступне:

1) Мета створення промислового зразка.

2) Зміст матеріалу, що ілюструє новизну отриманого рішення (схеми, малюнки, формули, послідовність операцій і т. п.).

3) Суть і відмінні ознаки промислового зразка.

 

Для торговельної марки графічна частина повинна містити наступне:

1) Мета створення торговельної марки.

2) Навести зображення торговельної марки її опис з вказівкою її переваг перед існуючими.

 

Список рекомендованої літератури наведено в Додатку А.

 

 




Переглядів: 241

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура розділу для промислового зразка | Розробка об’єкту авторського права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.