МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Підготувати лабораторний стенд до роботи, виконавши наступні операції: а) зібрати схему рисунок 1.5, підключивши нагрівальний елемент до виходу ЛАТР-а; б) ввімкнути електроживлення стенда та пристрою МикРА 600 за допомогою вимикача SA1; 2. Зняти перехідну функцію об'єкта регулювання по керуючому впливі в такій послідовності: а) встановити за допомогою ЛАТРа та вольтметром PV1 напругу на виході U = 150 В; б) підготувати секундомір (годинник) і таблицю 1.2; в) записати в таблиці 1.2 і 1.3 початкову температуру об'єкта; г) ввімкнути об'єкт регулювання (вимикач SA3 на панелі керування) і записувати в таблицю 1.2 значення температури спочатку через кожні 10 сек, а до кінця досліду через 0,5 хв. Стале значення температури записати в таблицю 1.4. Після завершення досліду об'єкт регулювання і ЛАТР не вимикати. 3. Оцінити вплив збурюючого впливу, на температуру об'єкта, для чого ввімкнути вентилятор і записувати в таблиці 1.3 і 1.4 значення температури так само, як у попередньому досліді. 4. Зняти статичну характеристику об'єкта, для чого встановлювати напругу живлення відповідно до таблиці 1.4 і визначати значення температури, що встановляться, які відповідають цим напругам при ввімкненому і вимкненому вентиляторі (без збурюючого впливу та зі збурюючим впливом). Результати дослідів Результати досліду рекомендується представити у вигляді таблиць (див. таблиці 1.2, 1.3, 1.4). Таблиця 1.2 – Результати досліду по зняттю перехідної функції печі
Таблиця 1.3 – Результати досліду по оцінці збурюючого впливу, на температуру об'єкта регулювання
Таблиця 1.4 – Результати експериментів по зняттю статичної характеристики об'єкта
Обробка результатів досліду 1. Побудувати сімейство статичних характеристик об'єкта регулювання. 2. Позначити на побудованих характеристиках робочу точку, що відповідає температурі 150ºС и значенню збурювання рівному 0, і визначити напругу живлення об'єкта Uроб, що відповідає робочій точці. 3. Визначити значення коефіцієнтів підсилення по керуючому (ku) і по збурюючому (kf) впливу, що відповідає робочій точці. 4. Побудувати перехідні функції об'єкта по керуючому (ku) і по збурюючому (kf) впливу (дозволяється на одному рисунку). 5. Визначити по графіках перехідних функцій значення постійних часу (TU и Tf) і запізнення (τu и τf). 6. Зобразити структурну схему об'єкта регулювання (див. рисунок 1.4) з числовими значеннями коефіцієнтів передаточних функцій.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|