Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

1. Підготувати лабораторний стенд до роботи, виконавши наступні операції:

а) зібрати схему рисунок 1.5, підключивши нагрівальний елемент до виходу ЛАТР-а;

б) ввімкнути електроживлення стенда та пристрою МикРА 600 за допомогою вимикача SA1;

2. Зняти перехідну функцію об'єкта регулювання по керуючому впливі в такій послідовності:

а) встановити за допомогою ЛАТРа та вольтметром PV1 напругу на виході U = 150 В;

б) підготувати секундомір (годинник) і таблицю 1.2;

в) записати в таблиці 1.2 і 1.3 початкову температуру об'єкта;

г) ввімкнути об'єкт регулювання (вимикач SA3 на панелі керування) і записувати в таблицю 1.2 значення температури спочатку через кожні 10 сек, а до кінця досліду через 0,5 хв.

Стале значення температури записати в таблицю 1.4.

Після завершення досліду об'єкт регулювання і ЛАТР не вимикати.

3. Оцінити вплив збурюючого впливу, на температуру об'єкта, для чого ввімкнути вентилятор і записувати в таблиці 1.3 і 1.4 значення температури так само, як у попередньому досліді.

4. Зняти статичну характеристику об'єкта, для чого встановлювати напругу живлення відповідно до таблиці 1.4 і визначати значення температури, що встановляться, які відповідають цим напругам при ввімкненому і вимкненому вентиляторі (без збурюючого впливу та зі збурюючим впливом).

Результати дослідів

Результати досліду рекомендується представити у вигляді таблиць (див. таблиці 1.2, 1.3, 1.4).

Таблиця 1.2 – Результати досліду по зняттю перехідної функції печі

Час t, сек              
Температура θ, ºС                          

 

Таблиця 1.3 – Результати досліду по оцінці збурюючого впливу, на температуру об'єкта регулювання

Час t, сек ...              
Температура θ, ºС                          

 

Таблиця 1.4 – Результати експериментів по зняттю статичної характеристики об'єкта

Напруга живлення Об’єкта U, В Стале значення температури θст , ºС
Без збурювання Зі збуренням
   
   
   
   

 

Обробка результатів досліду

1. Побудувати сімейство статичних характеристик об'єкта регулювання.

2. Позначити на побудованих характеристиках робочу точку, що відповідає температурі 150ºС и значенню збурювання рівному 0, і визначити напругу живлення об'єкта Uроб, що відповідає робочій точці.

3. Визначити значення коефіцієнтів підсилення по керуючому (ku) і по збурюючому (kf) впливу, що відповідає робочій точці.

4. Побудувати перехідні функції об'єкта по керуючому (ku) і по збурюючому (kf) впливу (дозволяється на одному рисунку).

5. Визначити по графіках перехідних функцій значення постійних часу (TU и Tf) і запізнення (τu и τf).

6. Зобразити структурну схему об'єкта регулювання (див. рисунок 1.4) з числовими значеннями коефіцієнтів передаточних функцій.




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис лабораторної установки | Висновки по роботі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.