МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА 14. МЕТОДИКА ОБЧИСЛЕННЯ ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗА ДАНИМИ РІЧНОГО ЗВІТУ1. Актуальність теми: В лікувально-профілактичних закладах циркулює численна інформація щодо хворих, використання ресурсів(ліжок по відділеннях, лікувально-діагностичних і допоміжних підрозділів), коштів. Різноманітна діяльність амбулаторно-поліклінічних закладів потребує оперативної корекції та планування на основі поточного обліку та аналізу роботи закладів в цілому окремих підрозділів і медичного персоналу. Проведення його є однією із складових процесу управління, що потребує оптимального інформаційного забезпечення. 1. Конкретні цілі: o Проаналізувати роботу сімейного лікаря (дільничного терапевта). o Навчитися вести основну облікову документацію амбулаторій та поліклінік. o Скласти схему оцінки діяльності поліклініки. · Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція).
4. Завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття. 4.1 Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен знати студент при підготовці до заняття:
4.2.Теоретичні питання до заняття: 1. Основні групи документації поліклініки 2. Характеристика основних розділів роботи поліклініки. 3.Показники що дають характеристику медичним кадрам поліклініки 4. Характеристика району діяльності поліклініки 5. Показники, які характеризують організацію та інтенсивність праці лікарів 6. Розділи аналізу диспансерної роботи поліклініки 7. Назвати та пояснити показник, що характеризує активність роботи лікаря по диспансеризації хворих. 8. Показники, що характеризують активність і якість диспансеризації. 4.3 Практичні завдання: 1. Вміти заповнювати основну облікову статистичну документацію, яка використовується в амбулаторно-поліклінічних установах. 2. Розраховувати показники аналізу діяльності поліклініки.
|
||||||||||||||||||||||
|