Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ

Кафедра менеджменту та

Комерційної діяльності

Менеджменту

Конспект лекцій

Галузь знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»

Напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент організацій»

«Менеджмент готельного господарства і туризму»

«Менеджмент готельного і ресторанного бізнесу»

ЛЬВІВ

Вступ

 

ВСТУП

2.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент» єформування у майбутніх фахівців з управління товарними системами сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями невиробничої сфери, в т.ч. туристичного бізнесу; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.

2.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент» єтеоретична підготовка студентів з питань:

-сутності основних понять і категорій менеджменту та управління;

- принципів та функцій менеджменту;

- системи методів управління;

- змісту процесів та технології управління;

- основ планування, здійснення мотивування та контролювання;

- організації взаємодії та повноважень;

- прийняття рішень у менеджменті;

- інформаційного забезпечення процесу управління;

- керівництва та лідерства, стилів управління;

- етики і відповідальності у менеджменті;

- ефективності управління.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні

знати:

- сутність основних понять і категорій менеджменту та управління, їх особливості в туристичних підприємствах;

- зарубіжну та вітчизняну еволюцію менеджменту;

- принципи та функції менеджменту, специфіку їх застосування в діяльності підприємств невиробничої сфери;

- систему методів управління організаціями сфери послуг;

- зміст процесів та технології управління туристичними підприємствами;

- організацію взаємодії та повноважень в менеджменті підприємств індустрії туризму;

- технологію прийняття управлінських рішень в практиці управління невиробничої організації;

- інформаційне забезпечення процесу менеджменту підприємства;

- поняття керівництва та лідерства, форми влади та стилі керівництва, які застосовуються в управлінні туристичним підприємством;

- етичні аспекти управлінської діяльності;

- підходи до оцінки та напрямки підвищення ефективності організації туристичної сфери та системи менеджменту.

В результаті вивчення менеджменту студенти повинні вміти:

- визначити та реалізовувати стратегію і тактику діяльності структурної ланки в умовах конкуренції;

- ефективно здійснювати процес комунікацій у підприємстві галузі туризму;

- приймати правильні управлінські рішення в процесі менеджменту невиробничого підприємства;

- управляти колективом і неформальними групами;

- забезпечувати розвиток потенціалу персоналу;

- мотивувати працівників підприємств турбізнесу до ефективної діяльності;

- проводити оперативне регулювання діяльності невиробничого підприємства;

- здійснювати ефективний контроль за діяльністю підрозділу чи підприємства загалом;

- ефективно управляти собою і своїм часом;

- орієнтуватись на конкуренцію і господарський маневр.

 

 




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Конспект лекцій з дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.