МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинніМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ Кафедра менеджменту та Комерційної діяльності Менеджменту Конспект лекцій Галузь знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» Напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент організацій» «Менеджмент готельного господарства і туризму» «Менеджмент готельного і ресторанного бізнесу» ЛЬВІВ Вступ
ВСТУП 2.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент» єформування у майбутніх фахівців з управління товарними системами сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями невиробничої сфери, в т.ч. туристичного бізнесу; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень. 2.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент» єтеоретична підготовка студентів з питань: -сутності основних понять і категорій менеджменту та управління; - принципів та функцій менеджменту; - системи методів управління; - змісту процесів та технології управління; - основ планування, здійснення мотивування та контролювання; - організації взаємодії та повноважень; - прийняття рішень у менеджменті; - інформаційного забезпечення процесу управління; - керівництва та лідерства, стилів управління; - етики і відповідальності у менеджменті; - ефективності управління. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати: - сутність основних понять і категорій менеджменту та управління, їх особливості в туристичних підприємствах; - зарубіжну та вітчизняну еволюцію менеджменту; - принципи та функції менеджменту, специфіку їх застосування в діяльності підприємств невиробничої сфери; - систему методів управління організаціями сфери послуг; - зміст процесів та технології управління туристичними підприємствами; - організацію взаємодії та повноважень в менеджменті підприємств індустрії туризму; - технологію прийняття управлінських рішень в практиці управління невиробничої організації; - інформаційне забезпечення процесу менеджменту підприємства; - поняття керівництва та лідерства, форми влади та стилі керівництва, які застосовуються в управлінні туристичним підприємством; - етичні аспекти управлінської діяльності; - підходи до оцінки та напрямки підвищення ефективності організації туристичної сфери та системи менеджменту. В результаті вивчення менеджменту студенти повинні вміти: - визначити та реалізовувати стратегію і тактику діяльності структурної ланки в умовах конкуренції; - ефективно здійснювати процес комунікацій у підприємстві галузі туризму; - приймати правильні управлінські рішення в процесі менеджменту невиробничого підприємства; - управляти колективом і неформальними групами; - забезпечувати розвиток потенціалу персоналу; - мотивувати працівників підприємств турбізнесу до ефективної діяльності; - проводити оперативне регулювання діяльності невиробничого підприємства; - здійснювати ефективний контроль за діяльністю підрозділу чи підприємства загалом; - ефективно управляти собою і своїм часом; - орієнтуватись на конкуренцію і господарський маневр.
|
||||||||
|