МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуально-психологічні риси особистостіІндивідуально-психологічними особливостями, які відрізняють одну людину від іншої і є передумовою успішного виконання нею певної діяльності є її здібності. В психолог. науці під терміном здібності розуміють такі психологічні особливості людини, від яких залежить успішність оволодіння нею знаннями, вміннями, навичками. Передумовою для розвитку здібностей є задатки—вроджені анатомо-фізіологічні та ф-ціональні особливості людини, що є підгрунтям для р-ку здібностей. Поряд з цим поняттям вживається поняття «схильність», тобто вибіркова спрямованість людини на певну д-ть, яка спонукає особу займатися останньою. Основою ссильності є глибока стійка потреба особистості в діяльності, прагнення вдосконалити вміння та навички, котрі пов¢язані з даною д-тю. Виділяють такі рівні здібностей: середні, обдарованість, талант, геніальність. Середні зд-ті – наслідувально - стереотипні, на основі яких проходить виконавча д-ть. Обдарованість – початок творчості в якій– небудь сфері д-ті, яка наближається до сер. рівня культури даного сусп-ва. Талант – творчп д-ть в одному обмеженому напрямку. Геніальність – синтез декількох талантів із збільшеними на основі деяких міжпредметних зв¢язків здібностями до більш високомасштабних узагальнень. Рівні здіб-тей розрізняються ступенем загальних якостей: 1 Від ступеню пасивного відображення до ступеню активної самостійної д-ті. 2 Від ступеню стереотипної активності до рівня творчої д-ті. 3 Ступенем мотивації д-ті – від сер. інтересу до пост. потреби. 4 Ступенем працездатності 5 Результатами д-ті для самої людини, для інших людей, для сусп-ва, науки, істор. прогресу.
|
||||||||
|