Критерії оцінки успішності навчання та їх зв’язок з цілями навчння. Використання тестів у процесі вивчення економіки.
Необхідний рівень можна вважати досягнутим, якщо студент виявляє здатність вирішувати проблемні завдання. Отже, про знання ми маємо судити з виконання певних конкретних дій з використанням цих знань. Це і буде основним критерієм оцінки успішності навчання.
Але яких саме дій має вимагати викладач від студента? На сьогодняшній день це є основною проблемою для кожного викладача, так як способи об’єктивного оцінювання знань і вмінь ще недостатньо вивчені.
Між критеріями оцінювання і цілями навчання існує взаємозв’язок:
Який є зміст навчання, такими є й об’єкти його оцінювання
Яка є теорія навчання, його методична концепція, такі й форми контролю
В курсі “ мет. Викладання ек.” Змістом є застосування різних способів і засобів для засвоєння ек. Понять та закономірностей.
Пед. Тест-сис-ма завдань спеццифічної форми, визначеного змістузростаючої труднощі, яка дозволяє якісно оцінити структуру та виміряти рівень знань, вмінь та навичок.
Доцільно викор-ня тестів при вивченні економіки завдяки:
Систематичність контролю та інд. Підхід
Можливість кількісного вимірювання рівня знань, дає змогу визначити не тільки рівень знань, а й структуру-тобто систематичність знань
Об’єктивність і порівняність оцінки та повне охоплення знань
Технологічність тестів- дозволяє повністю автоматизувати процес навчання за індивідуальними програмами