МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
БУДОВА І ВЛАСТИВОСТІ НАПЛАВЛЕНИХ ШАРІВ
Будова і властивості зони наплавлення і наплавлених шарів, визначається умовами нагрівання і охолодження при наплавленні: 1 швидкістю наростання температури; 2 максимальною температурою нагрівання; 3 швидкістю зниження температури при охолодженні. Якщо вважати, що температура наплавлювальної ванни завжди дещо вища температури плавлення матеріалу, то термічні цикли різних способів одношарового наплавлення будуть різними (рисунок 5.1).
Рисунок 5.1 – Термічні цикли наплавлення 1 – плазмово-дугове наплавлення; 2 – автоматичне наплавлення під шаром флюсу; 3 – ручне дугове наплавлення; 4 – електрошлакове наплавлення.
Швидкість нагрівання має значення для стану рідкої наплавлювальної ванни і розмірів зерен матеріалу після охолодження. Швидкість охолодження визначає структурні перетворення у наплавлюваному матеріалі і у зоні термічного впливу. Розмір, структура і властивості зони термічного впливу визначається розподілом у ній температур (рисунок 5.2). Рисунок 5.2 – Розподіл температури і орієнтовні структурні стани у зоні термічного впливу: 1 – зона перегріву; 2– зона гартування; 3 – зона неповного гартування; 4 – зона відпускання; 5 – зона старіння.
Рисунок 5.3 – Зміна твердості у зоні термічного впливу Відповідно розподілу температури у зоні температурного впливу змінюються властивості матеріалу (рисунок 5.3). Зміна властивостей матеріалу у зоні термічного впливу буде відрізнятися для матеріалів різних складів. Розмір, структура і властивості зони термічного впливу визначається приведеним вище розподілом в ній температур, а також товщиною матеріалу, яка визначає швидкість охолодження. У всіх випадках у зв’язку з термічним стиском локально нагрітої зони наплавлення виникають тимчасові і залишкові напруження (рисунок 5.4).
Рисунок 5.4 – Епюра залишкових напружень у зоні наплавленого шару
Тимчасові напруження навіть при відносно невеликому їх рівні можуть викликати появу кристалізаційних (гарячих) тріщин. Можливість утворення тріщин в наплавленому металі після охолодження викликана роллю залишкових напружень в крихкому металі шару особливо при наявності концентраторів напружень. Способи поставки наплавленого матеріалу: 1 штучні електроди для ручного дугового наплавлення; 2 провід суцільного перерізу для автоматичного наплавлення під шаром флюсу; 3 порошковий дріт, порошкова стрічка для автоматичного наплавлення під шаром флюсу; 4 порошки; 5 керамічні стрічки, прутки, кільця; 6 трубчасті електроди; 7 флюси плавлені; 8 флюси керамічні.
|
||||||||
|