МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок1 Для вибору розрахункової формули пропускної здібності клапану визначаємо режим витікання газу, Па: ( докритичний режим). 2 Визначаємо густину газу при нормальних умовах (0,1 МПа та 0 ), кг/м3: 3 Визначаємо коефіцієнти пропускної здібності клапану для максимальної та мінімальної витрати газу: де максимальна, мінімальна витрата газу при Р = 0,1 МПа та Т = 273К, ; абсолютна температура газу перед регулюючим устроєм, К; К=1 – безрозмірний коефіцієнт, враховуючий відхилення реального газу від закону ідеального газу. 4 Визначаємо умовну пропускну здібність регулюючого органу: де коефіцієнт запасу, зазвичай приймається 1,2. 5 З таблиці 2 обираємо найближчий коефіцієнт умовної пропускної здібності: 6 Визначаємо ступінь відкриття клапана при максимальному і мінімальному навантаженнях: 7 За табл. 2. вибираємо регулюючий клапан типу 25ч32нж(НЗ) з мембранним пневмоприводом, діаметром умовного проходу , з лінійною пропускною характеристикою.
Таблиця 1 Варіанти завдань.
Таблиця 2 – Параметри регулюючих органів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|