Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівень дисципліни.

а) попередні умови:

На початку вивчення дисципліни студент повинний володіти базовими знаннями з економічної географії, хімії, фізики, інформатики, що викладаються у відповідних курсах в загальноосвітніх закладах.

б) цілі і завдання:

Метою навчальної дисципліни є надання студентам базових знань і практичних методів організації технологічних процесів, що використовуються в паливно-енергетичному секторі та пов’язаних з ним металургійному, машинобудівному та хімічному комплексах, а також упровадження сучасних інноваційних та інформаційних технологій з урахуванням світового досвіду.

Основні завдання дисципліни:

Ø ознайомити із сутністю сучасного технологічного процесу як основи виробничого процесу;

Ø навчити правильно застосовувати сучасні технології на конкретному виробництві з урахуванням інформаційних технологій;

Ø виявити особливості використання тих чи інших технологічних процесів у певній галузі господарства з використанням світового досвіду;

Ø показати вплив сучасних технологій на економічні процеси;

Ø навчити використовувати отримані знання на практиці для розробки стратегії підприємства.

Вивчення матеріалу дисципліни побудовано таким чином, щоб студент зміг вивчати будь-яке виробництво з позиції економіста, щоб в результаті він зміг представити наперед незнайомі технологічні процеси у вигляді конкретної системи і дати економічні оцінки елементам цієї системи.

Рівень дисципліни.

Дисципліна “Сучасні технології” є обов’язковою дисципліною. Вона викладається для студентів економічних спеціальностей, що навчаються за бакалаврськими програмами.

Викладацький склад.

Керівник модуля: старший викладач В.В. Кошеленко

К.т.н., професор, Паршиков О.М.

К.е.н., доцент, Хаджинов І.В.

К.е.н., доцент, Медведкін Т.С.

Методики викладання, форми і методи навчання.

Методики викладання:

- модульно-рейтингова система навчання;

- методики проблемного навчання;

- евристичне навчання.

Форми навчання:

- лекції: інформативні; аналітичні;

- семінари, практичні заняття;

- дискусії, презентації, доповіді і т.п.

Методи навчання:

- рольові ігри;

- дидактичні ігри;

- круглі столи і т.п.

Мова.

Дисципліна викладається українською і російською мовами.

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА КУРСУ. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА.

ТЕМА 1.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ГАЛУЗЯХ ПРОМИСЛОВОСТІ | Основні поняття про сучасні технології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.