Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання знань.

Іспит максимально оцінюється у 50 балів (передбачено ще складання індивідуального творчого завдання замість відповіді на теоретичні питання екзаменаційного білету, максимальна оцінка за яке дорівнює 30 балів)

Кожне завдання екзаменаційного білета оцінюється окремо за такою шкалою: теоретичні завдання – по 25 балів, тестові завдання - 25 балів.

Для оцінювання рівня відповідей студентів на теоретичні запитання з дисципліни використовуються такі критерії:

- відмінному рівню (А) - 27-30 балів) - відповідає виявлення всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; засвоєння рекомендованої літератури; володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, вивчення яких передбачене програмами дисциплін; уміння користуватися ними для вирішення типових і нетипових практичних ситуацій; виявлення творчих здібностей у використанні та викладенні навчально-програмного матеріалу;

- доброму рівню (B) – 24-26 балів - відповідає виявлення знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань;

- доброму рівню (С) – 21-23 - відповідає виявлення достатнього рівня знань основного програмного матеріалу; чітке володіння понятійним апаратом; вміння використовувати отриманні знання для вирішення типових завдань;

- задовільному рівню (D) – 18-20 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу; володіння необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмами;

- задовільному рівню (E) – 15-17 - відповідає достатній рівень знань з основного програмного матеріалу; засвоєння інформації тільки з лекційного матеріалу;

- незадовільному рівню (FX) - 9-14 - відповідає виявлення значних прогалин у знаннях з основного програмного матеріалу; володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з принциповими помилками в процесі їх використання.

- незадовільному рівню (F) – 0-8 - володіння окремими поняттями, методиками та інструментами з основного програмного матеріалу.

Для оцінювання рівня відповідей студентів на тестові завдання використовуються такі критерії:

- відмінний рівень (А) – 18-20 вірних відповідей;

- доброму рівню (B) – 16-17 вірних відповідей;

- доброму рівню (С) – 14-15 вірних відповідей;

- задовільному рівню (D) – 12-13 вірних відповідей;

- задовільному рівню (E) – 10-11 вірних відповідей;

- незадовільному рівню (FX) – 8-9 вірних відповідей;

- незадовільному рівню (F) – 6-7 вірних відповідей;

Підсумковий контроль проводиться на основі рейтингової системи оцінювання знань, яка включає дві компоненти: оцінка результатів проміжного тестового контролю; оцінка, яку отримав студент за результатами іспиту.

 




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система оцінювання знань студентів (передбачено іспит) | Продовжите твердження довідкова інформація ...

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.