МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мал. 3. Інформація про процес завантаження веб-сторінки
Тепер можна переглянути сторінку (для переміщення в її нижню частину використовуйте колесо миші або вертикальну смугу прокрутки). Перейти до пов'язаних сторінкам можна, клацнувши кнопкою миші на посиланнях, розташованих на даній сторінці. Текстову посилання легко відрізнити від звичайного тексту: при наведенні на неї покажчика миші він приймає вид долоньки, сама ж посилання може змінювати колір і підкреслюється. Графічну посилання також неважко розпізнати по зміні виду покажчика миші. Крім того, при наведенні покажчика миші на будь-яке посилання зліва в рядку стану можна бачити URL сторінки, на яку вона веде, або інші коментарі. Після клацання кнопкою миші на засланні запитувана сторінка може відкритися двома способами: в цьому ж вікні, замінивши собою вихідну сторінку, або ж в новому вікні браузера. Якщо потрібно, щоб поточна сторінка залишалася відкритою, ви можете відкрити наступну сторінку або в новому вікні, або в цьому ж вікні на новій вкладці, що, безсумнівно, зручніше. Щоб завантаження пов'язаної сторінки почалася в окремому вікні Internet Explorer, потримайте Shift при переході по посиланню. Можна також клацнути на посиланні правою кнопкою миші і виконати команду Відкрити в новому вікні. Можливість відкриття веб-сторінок на окремих вкладках в одному і тому ж вікні вперше з'явилася в сьомій версії Internet Explorer. Раніше це перевага була у браузерів Opera і Mozilla Firefox. Відкрити сторінку на новій вкладці можна кількома способами: • клацнути на посиланні колесом миші; • клацнути на посиланні кнопкою миші, утримуючи клавішу Ctrl; • клацнути на посиланні правою кнопкою миші і вибрати команду Відкрити в новій вкладці. В результаті у верхній частині вікна з'явиться нова вкладка, в заголовку якої можна бачити назву сторінки. Переключитися на вкладку можна, клацнувши на її заголовку кнопкою миші. Цей спосіб зручний, коли у вікні відкрито трохи вкладок і назви сторінок не приховані. При великій кількості вкладок ширина заголовків зменшується і назви сторінок не видно. У цьому випадку для переходу до потрібної вкладці зручно користуватися кнопкою "Швидкі вкладки" яка знаходиться зліва в ряду заголовків вкладок. Клацнувши на ній, ви відкриєте ескізи всіх вкладок (мал. 4). Виберіть потрібний, клацнувши на ньому кнопкою миші для переходу на відповідну йому вкладку.
|
||||||||
|