МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАМіністерство охорони здоров’я України Державний заклад «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» Кафедра гуманітарних наук Історія України Методичні розробки до семінарських занять, підготовки контрольних робіт, рефератів та доповідей, самостійної роботи з курсу «Історія України» для студентів 1 курсу медичного та стоматологічного факультетів та з фаху «Фармація»
Дніпропетровськ
Укладач: викладач кафедри гуманітарних наук ДМА Котенко Наталія Анатоліївна Друкується за рішенням кафедри гуманітарних наук ДМА, протокол №9 від 2 квітня 2012 р. Затверджено на засіданні ЦМК ДМА протокол №__ від __.__.2012 року.
Відповідальний за випуск: завідувач кафедри, доцент Добридень О.В. Рецензент: кандидат історичних наук, доцент кафедри філософії, соціології та історії Дніпропетровського державного аграрного університету Зражевський А.П.
Семінарські заняття – важлива складова частина вивчення курсу “Історія України ”. Вони передбачають поглиблений розгляд окремих питань політичної історії і політичної філософії, ознайомлення з широким колом першоджерел і історичної літератури. Семінари будуть сприяти перетворенню набутих на лекціях теоретичних знань у необхідний студентам практичний політичний досвід, допомагати вихованню у них демократичної політичної свідомості, активістської політичної культури.
В процесі вивчення курсу історії України студенти готують: а) курсовий реферат (обсяг 18-20 сторінок); б) реферат (доповідь) з будь-яких тем (обсяг 8-10 сторінок)
ПЕРЕДМОВА
Програма з «Історії України» для вищих медичних закладів освіти України 3-4 рівнів акредитації складена для спеціальностей: 7.110101 - «Лікувальна справа», 7.110105 - Медико - профілактична справа», 7.110104 - «Педіатрія»,7.110.106 «Стоматологія» у відповідності з освітньо — кваліфіційними характеристиками і освітньо - професійними програмами підготовки фахівців, затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 №239. Вивчення історії України студентами цих спеціальностей здійснюється протягом першого року навчання. Загальний обсяг на медичному, стоматологічному факультеті та з фаху «Фармація» всього-90годин, з яких 40-аудиторні, а 50 – виносяться на самостійне опрацювання. Вивчення дисципліни дає можливість студентам всебічно оволодіти фундаментальними теоретичними засадами історичної науки, глибоко зрозуміти основні тенденції та закономірності розвитку державності України, усвідомити складність і суперечливість загальноцивілізаційних і національних суспільних процесів на межі тисячоліть. Саме тому курс історії України формує у майбутніх фахівців медичних спеціальностей демократичну політичну свідомість та культуру, необхідні якості громадянина і патріота, наукове бачення політичних процесів українського національно-державного становлення. Організація навчального процесу здійснюється за кредитно - модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу. Обсяг навчального навантаження студентів описаний у залікових кредитах, які зараховуються студентам при успішному засвоєнні ними предмету - залікового кредиту.
|
||||||||
|