МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМетодичні вказівки до розробки та захисту Випускної кваліфікаційної роботи (проекту)
для студентів ІV року навчання напряму підготовки – 0202 «Мистецтво», спеціальності – 6.020.200 «Дизайн», спеціалізації – «Дизайн середовища», освітньо-кваліфікаційного рівня підготовки – «Бакалавр».
Київ - 2014 УДК 73/76 ББК 85.11 Навчально-методичне видання Методичні вказівки до розробки та захисту випускної кваліфікаційної роботи (проекту) для студентів ІV курсу навчання, напряму підготовки – 0202 «Мистецтво», спеціальності – 6.020200 «Дизайн», спеціалізації – «Дизайн середовища», освітньо-кваліфікаційного рівня підготовки – «Бакалавр»
Укладачі: АБИЗОВ В.А.,доктор архітектури, професор, ПАПЕТА С.П.,кандидат мистецтвознавства,доцент Рецензент - ЛАЗАРЄВ О.І., кандидат архітектури, доцент кафедри дизайну середовища Інституту дизайну та реклами КНУКіМ. Затверджені засіданням кафедри дизайну середовища Протокол № від 2014 р.
Рекомендовано до друку головною вченою радою Університету
УДК 73/76 ББК 85.111 © КНУКіМ, 2014
SBN
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Загальні положення ………………..…………………………………….......... с. 4
РОЗДІЛ 2 Завдання випускної кваліфікаційної роботи (проекту) та її місце в системі фахової підготовки ...................... с. 8 РОЗДІЛ 3. Етапи виконання випускної кваліфікаційної роботи (проекту)... ….. ..... с. 8 РОЗДІЛ 4 Склад та зміст випускної кваліфікаційної роботи (проекту)……….......... с. 8
РОЗДІЛ 5 Вимоги до оформлення випускної кваліфікаційної роботи (проекту).................................................................................................................с.14
РОЗДІЛ 6 Підготовка до захисту і захист випускних кваліфікаційних робіт (проектів) ....................................................................................................с.17
РОЗДІЛ 7. Критерії оцінювання знань, умінь та навичок випускників при захисті випускної кваліфікаційної роботи (проекту)…………………………………………………………………………с. 20
ДОДАТКИ Додаток №1. Зразок оформлення титульної сторінки пояснювальної записки випускної кваліфікаційної роботи (проекту)…………………………………..с.23 Додаток №2. Зразок оформлення завдання на виконання випускної кваліфікаційної роботи (проекту).…………………………………………………………………..с.24 Додаток №3.Зразок оформлення штампу креслень......... ...........................с.26 Додаток №4. Орієнтовний перелік тем випускних кваліфікаційних робіт (проектів) …………………………………………………………………… ..с.27
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Захист бакалаврської випускної кваліфікаційної роботи (проекту) є заключним етапом чотирьохрічного навчання в Інституті дизайну та реклами Київського Національного Університету Культури і Мистецтв з формування фахівців мистецько-дизайнерського профілю в галузі дизайну середовища освітньо-кваліфікаційного рівня підготовки «Бакалавр». Бакалаврська випускна кваліфікаційна робота характеризує здатність студента до самостійного комплексного мислення при формулюванні проблемної ситуації напередодні реального дизайн-проектування, розробці проектно-кошторисної документації до дизайнерського проекту, пошуку та втіленню інноваційних художньо-технологічних рішень. ГОЛОВНОЮ МЕТОЮ бакалаврської випускної кваліфікаційної роботи (проекту) є: перевірка отриманих під час навчання фахових знань та навичок з дизайн-проектування, демонстрація вміння реалізувати набуті теоретичні та практичні знання, адаптувати їх до умов конкретної реальної проектної ситуації, демонстрація прийомів та методів захисту свого конструктивно-планувального та художньо-просторового рішення, вміння працювати в колективі (при умові виконання комплексної роботи) та під керівництвом фахівця (керівника випускної роботи). Бакалаврська випускна робота (проект) розробляється після успішної здачі екзаменаційної сесії, відсутності академічних заборгованостей й складання Комплексного Державного іспиту, спрямованого на виявлення фахових знань майбутнього випускника-бакалавра. Відповідно з цим випускна дипломна робота (проект) є кваліфікаційним документом, на підставі якого Державна екзаменаційна комісія (ДЕК) визначає відповідність отриманих у вищому навчальному закладі знань та навичок студента освітньо-кваліфікаційному рівню «Бакалавр» та його здатність до самостійної роботи у галузі дизайну зовнішнього та внутрішнього середовища. Бакалаврська випускна кваліфікаційна робота повинна виконуватись студентами-випускниками з актуальної тематики, пов'язаної з проблемами сучасного дизайну середовища. Згідно з цим тематика бакалаврської випускної кваліфікаційної роботи (проекту): обирається за ініціативою студента за умовами погодження з керівником та завідувачем кафедри; рекомендується студентові рішенням кафедри дизайну середовища. Випускна кваліфікаційна робота (проект) має наступні складові: - проектне завдання, розроблене й затверджене до початку виконання випускної проектної роботи; - обґрунтування теми чи напрямку проектування - теоретичні і методологічні положення проектної роботи; - аналітично-оглядовий розділ (реферат) з узагальнення існуючого досвіду з аналогових проектних робіт, науково-дослідних розробок та виявлення проблемної ситуації у виданому проектному завданні; - художньо-просторове та функціонально-планувальне вирішення дизайн-ідеї; - конструктивно-технологічне вирішення дизайн-ідеї; - техніко-економічні показники та застосовані оздоблювальні матеріали. Процес виконання бакалаврської випускної роботи (проекту) передбачає: - систематизацію, закріплення, розширення теоретичних знань і практичних навичок зі спеціальності; - подальший розвиток навичок самостійної роботи, оволодіння методикою дослідження та дизайн-проектування; - формування у випускника системного бачення об’єкту проектування, етапності та комплексності виконання робіт; - розкриття творчих навичок з формування композиційного вирішення загальної експозиції дипломного проекту, його оформлення та представлення; - закріплення методологічних підходів до формування творчої концепції, її розвитку та захисту в діалоговій формі на Державній екзаменаційній комісії.
|
||||||||
|