Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 6. Техногенні небезпеки і їх наслідки на об'єкти

C/г виробництва.

Зміст:

Вступ

 

1. Наслідки виникнення і класифікація техногенних небезпек.

2. Небезпеки, пов'язані з пожежами і вибухами.

3. Небезпеки, пов'язані з використанням транспортних засобів.

4. Небезпеки пов'язані з ушкодженнями чи руйнуваннями на комунально-енергетичних сітях.

5. Гідродинамічні небезпеки.

 

Висновок

 

Література

 

1. Хван Т.А., Хван П.А. Безопасность жизнедеятельности. Учебное пособие для вузов. - Ростов-на-Дону.: Феникс, 2000. - 352 с. (С. 157-177, 251 -272).

2. Желібо Є.П., Завірюха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Львів.: Каравела. 2001, - 320 с. (С. 123-132, 180-181, 183-191).

3. Скобло Ю.С., Цапко В.Г., Мазаренко Д.І., Тіщенко Л.М. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. - Київ.: Знання, 2004. - 397 с. (С. 169-192).

4. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник. - Київ.: Професіонал, 2004. (С. 205-278).

5. Бедрій Я.І., Нечай В.Я. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Львів.: Магнолія, 2007. - 499 с. (С. 244—301, 356-359).

 

Тестові завдання

1. Вкажіть номер неправильної відповіді. Техногенні небезпеки це:

1. Аварії з викидами (загрозою викиду) небезпечних хімічних, радіоактивних речовин, біологічних рецептур.

2. Метеорологічні вибухи і їх загроза.

3. Пожежі.

4. Неспровоковані вибухи і їх загроза.

5. Транспортні аварії.

6. Несподіване руйнування споруд і будов.

7. Аварії на інженерних мережах і спорудженнях життєзабезпечення.

8. Гідродинамічні аварії на греблях і греблях.

 

Вкажіть точне поняття «Аварія».

1. Аварія - ця небезпечна дія соціально-економічного характеру.

2. Аварія - ця небезпечна подія природного характеру.

3. Аварія - ця небезпечна дія техногенного характеру.

4. Аварія - ця небезпечна дія військового характеру.

 

3. Вкажіть номер неправильної відповіді. Згідно з розмірами і заподіяною шкодою аварії діляться:

1. Легені

2. Середні

3. Важкі

4. Украй важкі

5. Катастрофічні

 

4. Вкажіть номер неправильної відповіді. Аналіз наслідків аварій, характеру їх впливу на довкілля обумовлює розподіл їх по видах. Види аварій:

1. Аварії з викидами радіоактивних речовин.

2. Аварії елементів біосфери.

3. Аварії з викидом небезпечних хімічних речовин.

4. Аварії на транспорті.

5. Пожежі і вибухи

 




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вкажіть номер точного визначення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.