Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок процесу впускання

4.1.1 Тиск свіжого заряду в кінці процесу впускання, МПа,

, (1)

де тиск навколишнього середовища, МПа, який наведений у завданні для теплового розрахунку табл. 4.1, 4.2. Якщо він не заданий, то для двигунів без наддування приймають = 0,1 МПа. Для двигунів із наддуванням у наведеній вище залежності необхідно замість підставити , що лежить у межах = 0,15...0,25 МПа [1, 2];

С коефіцієнт опору впускної системи, який ураховує зниження швидкості свіжого заряду після того, як заряд потрапив до циліндра, та гідравлічний опір впускної системи двигуна; С = 2,5...4,0 [1, 2]. Для карбюраторних двигунів, які мають більший опір при впусканні через наявність карбюратора, значення коефіцієнта С вибирають ближче до верхньої межі;

cередня швидкість свіжого заряду в прохідному перерізі впускного клапана; для автотракторних двигунів = 50...130 м/с [1, 2]. Швидкість залежить від площі прохідного перерізу (при її збільшенні швидкість заряду зменшується) і частоти обертання колінчастого вала n (при збільшенні n швидкість збільшується);

густина повітря, кг/м , що визначається за формулою

, (2)

де тиск навколишнього середовища (див. вище);

R газова стала повітря; R = 287 Дж/(кгК) [1];

температура навколишнього середовища, яка наведена в завданні для теплового розрахунку (табл. 4.1, 4.2). Якщо вона не задана, то приймають для двигунів без наддування = 288 К. Для двигунів з наддуванням слід замість у залежність (2) підставити , яку визначають за формулою

,

де m середній показник політропи стиску в компресорі; m =1,45 - 1,8 [1].

Для чотиритактних двигунів без наддування , МПа; з наддуванням , МПа [1, 2].

 

4.1.2 Температура свіжого заряду в кінці процесу впускання, К,

, (3)

де Т ступінь підігрівання свіжого заряду при впусканні; для чотиритактних карбюраторних двигунів Т = 0...20 К [1]; для чотиритактних дизелів без наддування Т=20...40 К [3]; для дизелів із наддуванням

Т=5...20 К [1]. Слід ураховувати, що при збільшенні діаметра циліндра D, частоти обертання колінчастого вала n і ступеня стиску величина Т зменшується. Якщо впускний трубопровід обладнаний системою підігрівання свіжого заряду або розташований поряд із випускним трубопроводом, величину Т треба приймати ближче до верхньої межі;

температура залишкових газів; для карбюраторних двигунів приймають = 900...1100 К, для дизелів - = 700...900 К [1]. Збільшення і призводить до зниження , а підвищення частоти обертання колінчастого вала n збільшує температуру залишкових газів.

коефіцієнт залишкових газів,

, (4)

де тиск залишкових газів, який визначається з урахуванням конструкції випускної системи і тиску середовища, куди здійснюється випуск відпрацьованих газів. Звичайно його вважають рівним , коли випуск відбувається в атмосферу, або , коли випускна система має глушник чи випуск відбувається в газозбірник при газотурбінному наддуванні. Тиск залишкових газів приймають для двигунів без наддування =(1,1...1,25) , МПа; для двигунів з газотурбінним наддуванням =(0,76...0,98) , МПа [3]. Рекомендується більш високі значення брати для швидкохідних двигунів.

ступінь стиску (наведений у завданні для теплового розрахунку).

Коефіцієнт залишкових газів для карбюраторних і газових двигунів знаходиться в межах = 0,06...0,10; для дизелів = 0,03...0,06 [1, 2].

Для двигунів без наддування = 310...350 К; з наддуванням =320...400 К [1, 2].

 

 




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕПЛОВИЙ РОЗРАХУНОК ДВЗ | Коефіцієнт наповнення циліндрів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.