МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ex. 2. Make up sentences by matching two parts.
Ex. 3. Answer the questions. 1 What did Robert tell Elizabeth in the boat? 2 Do you think Anjou was jealous? 3 Who wanted to kill the Queen? 4 What did the Spanish Ambassador suggest Sir Robert? 5 Could Elizabeth marry Sir Robert? And why? 6 What rumors about Lord Dudley could be heard? 7 Why didn’t Anjou come to dance? 8 Do you think Robert really loved Elizabeth? Was there still a way to reclaim her affections? 9 What did His Holiness issue? Who were the letters of blessing and hope dedicated to? Ex. 4. Who does this phrase belong to? 1 My true love has my heart and I have hers. 2 The Duke has some other game. 3 Your master is the most powerful man in the world. I would not cross him. 4 Perhaps Her Majesty’s heart is already set upon another. 5 You may tell the Duke he shall have my answer shortly. 6 The King, my master, has become impatient for your Grace to act. If you will not then others may. 7 I live my life in the open. 8 But I dress like this when I am alone, in private with my friends. 9 … if you think to rule here you are mistaken. 10 Such love is hateful, it tears a soul apart. 11 I will have one mistress here and no master! 12 You jest with me! 13 What will a man not do for love? 14 The world knows Lord Robert visits your chambers and you fornicate with him!
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|