Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виправ помилку

З використанням мультимедіа

- Уважно послухайте слова. Якщо я прочитаю слово правильно – плескайте у долоні, а якщо неправильно – тупотіть ніжками.

(face, space, kite, bike, rope, stone, June, cube)

Вказую на слово яке читаю на дошці.

5. Фізкультхвилинка(з використанням мультимедіа)

Put your hands up in the air and shake your booties round.

Hand up on your toes and turn around around.

Hands way up high, hands way down low.

Stamp with your feet and jump, jump, jump!

Виконання вправ у підручнику

Прослуховування римівки

- Children, listen the rhyme very attentively. Діти, дуже уважно прослухайте римівку.

Хорове повторення за вчителем

-Read the rhyme line by line. Repeat after me.

Перекладаю кожен рядок.

Промовляння римівки разом з диктором

- Let’s try to repeat this rhyme with tape recorder. А тепер спробуємо прочитаємо цю римівку разом із диктором.

(Давай пограємо, я і ти. Я маю повітряного змія а також скакалку.

У мене є кубик і лялька з космосу. Дивись, у неї фіолетове обличчя!)

- Find in this rhyme new words. Знайдіть у ній нові слова. Обведіть їх. (rope,cube,space,face)

Виконання вправи №3у зошиті

-Відкрийте зошити. Знайдіть впр. №3. Впишіть у римівку слова з довідки.(rope,cube,space,face)

Виконання вправи№ 1 у зошиті

-Обведіть слова, звуки в яких однаково звучать.

(2. stone – rope

3.line – white

4. cube-tube

5.nose-bone

6.kite-nine)




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фонетична зарядка | Виконання вправи №2 у зошиті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.