Виправ помилку
З використанням мультимедіа
- Уважно послухайте слова. Якщо я прочитаю слово правильно – плескайте у долоні, а якщо неправильно – тупотіть ніжками.
(face, space, kite, bike, rope, stone, June, cube)
Вказую на слово яке читаю на дошці.
5. Фізкультхвилинка(з використанням мультимедіа)
Put your hands up in the air and shake your booties round.
Hand up on your toes and turn around around.
Hands way up high, hands way down low.
Stamp with your feet and jump, jump, jump!
Виконання вправ у підручнику
Прослуховування римівки
- Children, listen the rhyme very attentively. Діти, дуже уважно прослухайте римівку.
Хорове повторення за вчителем
-Read the rhyme line by line. Repeat after me.
Перекладаю кожен рядок.
Промовляння римівки разом з диктором
- Let’s try to repeat this rhyme with tape recorder. А тепер спробуємо прочитаємо цю римівку разом із диктором.
(Давай пограємо, я і ти. Я маю повітряного змія а також скакалку.
У мене є кубик і лялька з космосу. Дивись, у неї фіолетове обличчя!)
- Find in this rhyme new words. Знайдіть у ній нові слова. Обведіть їх. (rope,cube,space,face)
Виконання вправи №3у зошиті
-Відкрийте зошити. Знайдіть впр. №3. Впишіть у римівку слова з довідки.(rope,cube,space,face)
Виконання вправи№ 1 у зошиті
-Обведіть слова, звуки в яких однаково звучать.
(2. stone – rope
3.line – white
4. cube-tube
5.nose-bone
6.kite-nine)
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|