МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на таких аспектах.Лінійним диференціальним рівнянням n – го порядкуназивається рівняння вигляду (1) причому рі(х) f (x) – задані неперервні функції. Зауважимо, що невідома функція та всі її похідні входять у це рівняння лінійно, тобто в першому степені. Якщо у рівнянні (1) права частина - тотожний нуль, тобто то диференціальне рівняння (2) називається лінійним однорідним рівнянням, яке відповідає рівнянню (1). Загальний розв’язок рівняння (2) має вигляд (3) де - довільні сталі, а - лінійно незалежні розв’язки рівняння (2). Загальний розв’язок лінійного неоднорідного рівняння є сумою якого-небудь його частинного розв’язку у* та загального розв’язку відповідного однорідного рівняння : . Якщо відомий загальний розв'язок однорідного рівняння , то загальний розв'язок неоднорідного рівняння можна знайти методом варіації довільних сталих Лагранжа за допомогою квадратур. Будемо шукати розв'язок неоднорідного рівняння у формі де поки що невідомі функції від х. Відносно невідомих функцій отримуємо систему, складену з наступних рівнянь: Розв’язавши цю систему, знайдемо функції Інтегруючи, отримуємо : де - довільні сталі. Підставляючи знайдені таким чином функції у вираз (16), отримаємо загальний розв’язок неоднорідного рівняння (1). Нехай маємо диференціальне рівняння вигляду (*) де p і q – сталі числа. Знайдемо два лінійно незалежних розв’язки цього рівняння (а це, згідно з викладеним вище, дозволить записати його загальний розв’язок). Складемо характеристичне рівняння: Можливі такі ситуації відносно його коренів: 1) і - дійсні, причому не рівні між собою числа ; 2) і - комплексні спряжені числа; 3) і - дійсні рівні числа Спинимося на кожному із цих трьох випадків. Корені характеристичного рівняння дійсні й різні: Загальний розв’язок рівняння (*) має вигляд де c1 і c2 - довільні сталі. Корені характеристичного рівняння – комплексно спряжені числа. Нехай Загальний розв’язок рівняння (*) у розглядуваному випадку має вигляд де та - довільні сталі. Корені характеристичного рівняння дійсні й рівні: Загальний інтеграл диференціального рівняння (*) у разі кратних коренів має вигляд
|
||||||||
|