Розподіліть подані словосполучення на три групи, до складу кожної з яких належать, відповідно, якісні, відносні або присвійні прикметники.
Ведмежа послуга, ведмежий барліг; дитячий будинок, дитяча цікавість; дерев'яний голос, дерев'яний стіл; золоте серце, золотий перстень; скляний посуд, скляні очі; кам'яна стіна, кам'яна душа; залізна воля, залізний дах; лисяча нора, лисяча вдача, лисяча шуба; каштанове дерево, каштанове волосся; вишневий цвіт, вишневий колір; петрів батіг, Петрів зошит; лебединий пух, лебедина вірність; вовчий апетит, вовчий хвіст; баранячий ріг, баранячий розум, баранячий кожух.
Урок
Прослідкуйте перехід прикметників із однієї групи в іншу.
Лисяча нора, лисяче хутро, лисяча хитрість;
Ведмежа берлога, ведмежа шуба, ведмежа послуга;
Орлиний зір, орлине крило, орлине пір’я;
Лебедине пір’я, лебедина вірність, лебедина голова;
Заячі лапи, заяча шапка, заяча губа (про ваду людської губи);
Качиний крякіт, качина хода (про ходу людини), качине м’ясо.
Урок
Опиши природу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|