МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА № 4. Етика адвокатської діяльності
Навчальна мета:домогтися обізнаності студентів у теоретичних питаннях, що передбачаються програмою навчальної дисципліни, слугувати подальшому міцному засвоєнню знань, формуванню практичних умінь і навичок. Виховна мета: сприяти формуванню наукового світогляду, моральних, естетичних та інших якостей особистості, вихованню колективу в дусі поваги до закону і необхідного суворого виконання його положень. Розвивальна мета: розвивати інтелектуальні здібності, мовлення, пам’ять, увагу, уяву, мислення, спостережливість, активність, творчість, самостійність студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності. Обсяг навчального часу: 4 год. Навчальне обладнання, ТЗН: мультимедійний проектор, комп’ютер. Наочні засоби: електронні документи з наочними засобами навчання, копії кримінально-процесуальних та інших документів.
Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: Забезпечуючі дисципліни: теорія держави та права; судові та правоохоронні органи України; цивільне право; господарське право; кримінальне право. Забезпечувані дисципліни: теорія судових доказів; кримінальний процес; цивільний процес; господарський процес, адміністративний процес, кримінально-виконавче право.
Навчальні питання: 1. Правила адвокатської етики як звід етичних засад діяльності адвокатури. 2. Суспільне призначення адвокатури. Загальні право-етичні вимоги до адвокатів. 3. Основні принципи адвокатської етики: принцип пріоритету інтересів клієнта або принцип адвокатської справедливості; принцип незалежності; принцип конфіденційності; принцип компетентності та добросовісності; принцип відповідальності за недотримання правил адвокатської етики. 4. Етика укладення угоди про надання правової допомоги. Відносини адвоката з клієнтом. Етичні норми адвокатської діяльності, не закріплені в офіційних документах 6. Адвокатське об’єднання як суб’єкт відносин щодо забезпечення дотримання правил адвокатської етики. 7. Проблеми порушення правил адвокатської етики.
|
||||||||
|