Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






LOS RATONES QUE COMEN HIERRO

En una ciudad vive un mercader muy pobre. Un día decide marcharse a otro país para ganar dinero. Tiene cien quintales[30] de hierro y se los encomienda a un hombre que conoce.

Dentro de un año el mercader vuelve a su ciudad y reclama a su conocido el hierro. Pero éste ya lo ha vendido y ha gastado el dinero. Dice al mercader:

− Mira, he tenido tu hierro en un rincón de mi casa y una noche lo han comido los ratones.

Y el mercader le contesta:

− Sí, la gente dice que los ratones pueden roer el hierro y comerlo, pero no te preocupes[31], esto no es nada.

El otro se alegra y le invita al mercader a comer en su casa. Cuando el hombre se va para ver si la comida está preparada, el mercader esconde a su hijo pequeño. El hombre vuelve pero no ve al hijo en ninguna parte[32] y pregunta a su huésped:

− ¿Dónde está mi hijo? ¿No le has visto?

− ¡Cómo no! – contesta el mercader, − he visto a un azor que ha arrebatado a un niño. Ha sido tu hijo.

El amo se asombra:

− ¿Cómo puede ser esto? – pregunta. − ¿Un azor ha arrebatado a un niño? ¡No puede ser!

Y entonces dice el mercader:

− En la ciudad donde los ratones comen cien quintales de hierro los azores arrebatan a los niños.

A esto le contesta su conocido:

− Pues, yo he vendido tu hierro.

− Y yo he escondido a tu hijo, − le responde el mercader.

− Si me devuelves a mi hijo sano y salvo, te daré tu hierro, − promete el conocido y lo han hecho de esta manera.

 

Preguntas del texto:

1. ¿Qué decide hacer un día un mercader muy pobre?

2. ¿A quién encomienda sus cien quintales de hierro?

3. ¿Qué ha hecho su conocido con el hierro?

4. ¿Qué dice el conocido al mercader cuando éste reclama su hierro?

5. ¿Qué hace el mercader en casa de su conocido?

6. ¿Cómo explica la desaparición del niño?

7. ¿Qué deciden hacer el mercader y su conocido?

 

 




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
EL MONJE INVOLUNTARIO | EL HOMBRE, SU MUJER Y EL LORO

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.