Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль III. Новітня історія України

Тема і.Відродження державності України в роки Української Національно-демократичної революції.

1.1. Утворення й діяльність Української Центральної Ради 197

1.2. Боротьба за владу, початок громадянської війни (кінець 1917 - квітень 1918 pp.) 201

1.3. Українська держава гетьмана Скоропадського...... 206

1.4. Директорія. Відновлення У HP..................................... 209

1.5. Західноукраїнська Народна Республіка

й Закарпаття в 1918 - 1919 рр...................................... 212

1.6. Відновлення Радянської влади в Україні. Денікінщина 215

1.7. Завершення української національно-демокра­тичної революції, її наслідки та уроки 217

Тема2. Радянська українська державність у 20-30-ті років Становище на західноукраїнських землях

2.1. Нова економічна політика та її здійснення

в Україні.............................................................................. 220

2.2. Перша спроба використання голоду з політичною метою 226

2.3. Україна й утворення СРСР............................................ 227

2.4. Політичні партії в Україні на початку 20-х років Установлення монополії комуністичної партії

на владу.............................................................................. 231

2.5. Громадсько-політичні організації в тоталітарній
системі 20-30-х pp............................................................ 256


2.6. Українське відродження 20-х років.............................. 268

2.7. Політика форсованої індустріалізації

та її наслідки ..................................................................... 271

2.8. Примусова колективізація сільського госпо­дарства в Україні. Голодомор 1932-1933 рр 274

2.9. Політичні процеси й репресії наприкінці

20-х - у 30-ті рр.................................................................. 284

2.10.Політика у сфері культури та політична

культура в 30-ті роки....................................................... 289

2.11.Західноукраїнські землі між двома світовими

війнами................................................................................. 297

Тема 3.Україна в роки війни та в повоєнний період.

3.1. Приєднання Західної України до УРСР

у складі СРСР..................................................................... 310

3.2. Початок Великої Вітчизняної війни............................ 312

3.3. Становище на окупованій українській території.

Рух Опору. Визволення України.................................. 314

3.4. Суспільно-політичне та культурне життя в Україні

у другій половині 40-х — на початку 50-х рр.......... 319

3.5. Політика часткової десталінізації в Україні,

її непослідовний характер............................................. 324

3.6. Наростання кризових явищ у суспільно-еконо­мічному, політичному та культурному житті 327

3.7. Розвиток культури в Україні у 50-80-ті pp. XX ст. . 330

3.8. Україна в добу «перебудови». Боротьба

за незалежність.................................................................. 332

Тема 4.Держава Україна на сучасному етапі.

4.1. Державотворення й політичний розвиток України... 338

4.2. Прийняття Конституції України................................... 345

4.3. Соціально-економічне становище республіки.......... 347

4.4. Зовнішня політика України............................................ 351

4.5. Розвиток культури України на сучасному етапі___ 355

4.6. Державна символіка України та її історичне походження 358

Тестові завдання до модуля НІ.............................................. 361

Післямова___ .................................................................................368

Хронологічний довідник...........................................................370

Правильні відповіді на тестові завдання до всіх

модулів..............................................................................................378

Список літератури до всіх модулів........................................380

Предметний покажчик...............................................................382





Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль II. Нова історія України | ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.