Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК СТУДЕНТІВ


Установлюватихронологічну послідовність подій періоду.

Аналізувати, оцінювати, по­рівнювати, узагальнювати:

- джерела з історії періоду;

- факти та різні точки зору на походження слов'ян;

- факти та різні точки зору на походження та значення назви «Русь»;

- внутрішню та зовнішню по­літику Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава, Володимира Великого та Ярослава Мудрого;

- різні точки зору на походжен­ня назви «Україна» та національ­ної символіки.

Визначати:

- заняття, знаряддя праці, фор­ми об'єднання людей на україн­ських землях періоду палеоліту та мезоліту;

- риси неолітичної революції;

 

- причини занепаду трипіль-скої культури;

- причини, періоди та особли­вості грецької колонізації Північ­ного Причорномор'я;

- передумови та історичне зна­чення запровадження християнс­тва як державної релігії;

- причини і сутність політичної роздробленості Київської Русі;

- значення утворення Галиць­кого і Волинського князівств;

- обставини входження Волині, Київщини, Чернігово-Сіверщини і Поділля до складу Литовської держави;

- значення Київської Русі
і Галицько-Волинської держави
в історії українського народу та
в загальноєвропейській історії;


 

- причини і наслідки для ук­раїнських земель утворення Кримського ханства;

- передумови, причини виник­нення українського козацтва та джерела його формування;

- мету створення реєстрового козацтва, його права, привілеї та обов'язки, причини козацьких повстань 90-х років XVI ст. та їхні наслідки.

Характеризувати:

- господарське, громадське та духовне життя трипільців;

- основи господарювання, сус­пільний устрій і духовний світ Великої Скіфії;

- основи господарювання, сус­пільний устрій, духовний світ сарматів;

 

- державне життя, господар­ську діяльність і духовне життя грецьких колоній;

- суспільне та господарське життя давніх слов'ян;

- внутрішню і зовнішню полі­тику Данила Романовича, його наступників;

- особливості залежності ук­раїнських князівств від Золотої Орди;

- наслідки золотоординського ярма для українських земель,

- перебіг боротьби Польщі,
Литви й Угорщини за галицько-
волннські землі;

- польське та литовське пану­вання на українських землях;

- особливості військово-політич­ної організації козацтва, військо­вого мистецтва козаків, риси дер­жавності в устрої Запорозької Січі.

Пояснювати й застосовувати ключові поняття й терміни.


ТЕМА 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ

В НАЙДАВНІШУ ДОБУ

.

Ключові поняття й терміни:«неолітична революція», «матріархат», «патріархат», «колонізація», «венеди», «анти», «склавіни».




Переглядів: 271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела | ПЕРВІСНИЙ ЛАД НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.