МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК СТУДЕНТІВУстановлюватихронологічну послідовність подій періоду. Аналізувати, оцінювати, порівнювати, узагальнювати: - джерела з історії періоду; - факти та різні точки зору на походження слов'ян; - факти та різні точки зору на походження та значення назви «Русь»; - внутрішню та зовнішню політику Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава, Володимира Великого та Ярослава Мудрого; - різні точки зору на походження назви «Україна» та національної символіки. Визначати: - заняття, знаряддя праці, форми об'єднання людей на українських землях періоду палеоліту та мезоліту; - риси неолітичної революції;
- причини занепаду трипіль-скої культури; - причини, періоди та особливості грецької колонізації Північного Причорномор'я; - передумови та історичне значення запровадження християнства як державної релігії; - причини і сутність політичної роздробленості Київської Русі; - значення утворення Галицького і Волинського князівств; - обставини входження Волині, Київщини, Чернігово-Сіверщини і Поділля до складу Литовської держави; - значення Київської Русі
- причини і наслідки для українських земель утворення Кримського ханства; - передумови, причини виникнення українського козацтва та джерела його формування; - мету створення реєстрового козацтва, його права, привілеї та обов'язки, причини козацьких повстань 90-х років XVI ст. та їхні наслідки. Характеризувати: - господарське, громадське та духовне життя трипільців; - основи господарювання, суспільний устрій і духовний світ Великої Скіфії; - основи господарювання, суспільний устрій, духовний світ сарматів;
- державне життя, господарську діяльність і духовне життя грецьких колоній; - суспільне та господарське життя давніх слов'ян; - внутрішню і зовнішню політику Данила Романовича, його наступників; - особливості залежності українських князівств від Золотої Орди; - наслідки золотоординського ярма для українських земель, - перебіг боротьби Польщі, - польське та литовське панування на українських землях; - особливості військово-політичної організації козацтва, військового мистецтва козаків, риси державності в устрої Запорозької Січі. Пояснювати й застосовувати ключові поняття й терміни. ТЕМА 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В НАЙДАВНІШУ ДОБУ . Ключові поняття й терміни:«неолітична революція», «матріархат», «патріархат», «колонізація», «венеди», «анти», «склавіни».
|
||||||||
|