МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМіністерство освіти і науки України ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КРИВОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Кафедра української та світової літератур
ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник директора з навчальної роботи _____________ ___________________ (підпис) (прізвище, ініціали)
«____» _______________2014 р.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20-30-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ (назва навчальної дисципліни) напрям підготовки 6.020303__Філологія (Українська мова і література) (шифр і назва напряму підготовки)
спеціальність 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література
спеціалізація Спеціалізація «Українознавство», «Редагування освітніх видань», «Шкільне бібліотекознавство», додаткова спеціальність «Англійська мова»
факультет факультет української філології
Кривий Ріг – 2014 Робоча програма дисципліни «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» для студентів напряму підготовки 6.020303 Філологія (українська мова і література), спеціальності 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. - __ с.
РОЗРОБНИК ПРОГРАМИ: Журба С.С., кандидат філологічних наук, доцент
РЕЦЕНЗЕНТИ:
М. П. ТКАЧУК, доктор філол. наук, професор
Е. Ю. БАЛЛА, канд. філолог. наук, доцент
Обговорено та схвалено кафедрою української та світової літератур
«____» __________________ 20___ р., протокол №___
Завідувач кафедри ___________ Мельник Н.Г. (підпис) (прізвище, ініціали)
Схвалено Вченою радою інституту «____» __________________ 20___ р., протокол №___
Ó__________, 20___ рік Ó__________, 20___ рік
Опис навчальної дисципліни
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Мета – дати об’єктивні наукові знання про український літературний процес 20-30-х років ХХ століття, про характер літературних напрямів, течій і угрупувань; розглянути вузлові проблеми літературного життя в загальному контексті суспільно-духовної ситуації; визначити національну специфіку вітчизняної літератури; розкрити ідейно-художню цінність спадщини визначних письменників доби «розстріляного Відродження» та підкреслити індивідуальну своєрідність їхньої художньої майстерності.
Завдання: · формувати уміння аналізувати художній текст, знання про літературний твір як структурно-цілісне явище; · визначати художню та естетичну цінність твору і творчості митця слова; · виявляти місце твору і творчості письменника в літературному процесі України; · розкривати взаємодію загальних принципів створення художніх текстів та індивідуально-авторських особливостей, їх конкретної реалізації; · висвітлювати світоглядно-естетичну специфіку відповідних літературних напрямів і течій, розкриття їхнього втілення в художніх творах; · окреслювати взаємозв’язки традиційного та новаторського в літературному процесі; · з’ясувати елементи взаємовпливів та взаємозбагачення між українською та іншими літературами з метою формування знань про національну специфіку української літератури в контексті світового літературно-художнього процесу; · формувати вміння творчого підходу до осмислення художнього твору, творчості окремого автора, відповідних літературних напрямів та течій в сучасному контексті. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: · загальні закономірності розвитку світового літературного процесу в 20-30-х роках ХХ століття; · специфіку суспільно-історичного контексту, що впливав на розвиток вітчизняної літератури у добу «розстріляного Відродження», · основні положення естетики модернізму та авангардизму та особливості поетики цієї літератури; · особливості образного мислення, притаманного східноукраїнській та західноукраїнській літературам, та їхні прояви у художніх творах; · відомості про життя і творчість найвизначніших майстрів слова зазначеного періоду, їхній внесок у розвиток вітчизняного та світового мистецтва; · зміст творів, що виносяться для вивчення, їх місце в літературному процесі доби.
вміти:
· характеризувати українську літературу цього періоду у суспільно-історичному контексті; · аналізувати художні тексти як тексти культури, з’ясовувати культурно-історичну функцію твору та його автора у царині національної літератури; · виявляти національну специфіку літератури; · опрацьовувати літературно-критичні праці та користуватися довідковою літературою; · аналізувати й інтерпретувати художній твір в єдності його змісту і форми; · володіти творчим підходом до аналізу творів художньої літератури у контексті літератури доби.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|