Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Міністерство освіти і науки України

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КРИВОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ

 

Кафедра української та світової літератур

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора

з навчальної роботи

_____________ ___________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

 

«____» _______________2014 р.

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20-30-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

(назва навчальної дисципліни)

напрям підготовки 6.020303__Філологія (Українська мова і література)

(шифр і назва напряму підготовки)

 

спеціальність 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література

 

спеціалізація Спеціалізація «Українознавство», «Редагування освітніх видань», «Шкільне бібліотекознавство», додаткова спеціальність «Англійська мова»

 

 

факультет факультет української філології

 

 

Кривий Ріг – 2014


Робоча програма дисципліни «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» для студентів напряму підготовки 6.020303 Філологія (українська мова і література), спеціальності 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. - __ с.

 

 

РОЗРОБНИК ПРОГРАМИ: Журба С.С., кандидат філологічних наук, доцент

 

 

РЕЦЕНЗЕНТИ:

 

М. П. ТКАЧУК, доктор філол. наук, професор

 

Е. Ю. БАЛЛА, канд. філолог. наук, доцент

 

Обговорено та схвалено кафедрою української та світової літератур

 

«____» __________________ 20___ р., протокол №___

 

Завідувач кафедри ___________ Мельник Н.Г.

(підпис) (прізвище, ініціали)

 

Схвалено Вченою радою інституту

«____» __________________ 20___ р., протокол №___

 

 

Ó__________, 20___ рік

Ó__________, 20___ рік


 

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів – 3 Галузь знань _______________ (шифр і назва) Нормативна
Напрям підготовки 6.020303__Філологія (Українська мова і література) (шифр і назва)
Модулів – 2 Спеціальність (професійне спрямування): 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література.   Додаткова спеціальність (спеціалізація): «Англійська мова»   Рік підготовки:
Змістових модулів – 4 3-й 3-й
Індивідуальне науково-дослідне завдання: реферат з теми; конспект із теми (змістового модуля) за заданим планом або планом, який студент розробив самостійно; стаття. Семестр
Загальна кількість годин -116 6-й 6-й
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента - 2 Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр 16 год. 6 год.
Практичні
50 год. 10 год.
Лабораторні
- -
Самостійна робота
40 год. 42 год.
Індивідуальні завдання:-
Вид контролю: екзамен

 

 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета – дати об’єктивні наукові знання про український літературний процес 20-30-х років ХХ століття, про характер літературних напрямів, течій і угрупувань; розглянути вузлові проблеми літературного життя в загальному контексті суспільно-духовної ситуації; визначити національну специфіку вітчизняної літератури; розкрити ідейно-художню цінність спадщини визначних письменників доби «розстріляного Відродження» та підкреслити індивідуальну своєрідність їхньої художньої майстерності.

 

Завдання:

· формувати уміння аналізувати художній текст, знання про літературний твір як структурно-цілісне явище;

· визначати художню та естетичну цінність твору і творчості митця слова;

· виявляти місце твору і творчості письменника в літературному процесі України;

· розкривати взаємодію загальних принципів створення художніх текстів та індивідуально-авторських особливостей, їх конкретної реалізації;

· висвітлювати світоглядно-естетичну специфіку відповідних літературних напрямів і течій, розкриття їхнього втілення в художніх творах;

· окреслювати взаємозв’язки традиційного та новаторського в літературному процесі;

· з’ясувати елементи взаємовпливів та взаємозбагачення між українською та іншими літературами з метою формування знань про національну специфіку української літератури в контексті світового літературно-художнього процесу;

· формувати вміння творчого підходу до осмислення художнього твору, творчості окремого автора, відповідних літературних напрямів та течій в сучасному контексті.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

· загальні закономірності розвитку світового літературного процесу в 20-30-х роках ХХ століття;

· специфіку суспільно-історичного контексту, що впливав на розвиток вітчизняної літератури у добу «розстріляного Відродження»,

· основні положення естетики модернізму та авангардизму та особливості поетики цієї літератури;

· особливості образного мислення, притаманного східноукраїнській та західноукраїнській літературам, та їхні прояви у художніх творах;

· відомості про життя і творчість найвизначніших майстрів слова зазначеного періоду, їхній внесок у розвиток вітчизняного та світового мистецтва;

· зміст творів, що виносяться для вивчення, їх місце в літературному процесі доби.

 

вміти:

 

· характеризувати українську літературу цього періоду у суспільно-історичному контексті;

· аналізувати художні тексти як тексти культури, з’ясовувати культурно-історичну функцію твору та його автора у царині національної літератури;

· виявляти національну специфіку літератури;

· опрацьовувати літературно-критичні праці та користуватися довідковою літературою;

· аналізувати й інтерпретувати художній твір в єдності його змісту і форми;

· володіти творчим підходом до аналізу творів художньої літератури у контексті літератури доби.

 




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.