МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМіністерство освіти і науки України ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КРИВОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Кафедра української та світової літератур
ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник директора з навчальної роботи _____________ ___________________ (підпис) (прізвище, ініціали)
«____» _______________2014 р.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20-30-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ (назва навчальної дисципліни) напрям підготовки 6.020303__Філологія (Українська мова і література) (шифр і назва напряму підготовки)
спеціальність 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література
спеціалізація Спеціалізація «Українознавство», «Редагування освітніх видань», «Шкільне бібліотекознавство», додаткова спеціальність «Англійська мова»
факультет факультет української філології
Кривий Ріг – 2014 Робоча програма дисципліни «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» для студентів напряму підготовки 6.020303 Філологія (українська мова і література), спеціальності 6.010.100 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. - __ с.
РОЗРОБНИК ПРОГРАМИ: Журба С.С., кандидат філологічних наук, доцент
РЕЦЕНЗЕНТИ:
М. П. ТКАЧУК, доктор філол. наук, професор
Е. Ю. БАЛЛА, канд. філолог. наук, доцент
Обговорено та схвалено кафедрою української та світової літератур
«____» __________________ 20___ р., протокол №___
Завідувач кафедри ___________ Мельник Н.Г. (підпис) (прізвище, ініціали)
Схвалено Вченою радою інституту «____» __________________ 20___ р., протокол №___
Ó__________, 20___ рік Ó__________, 20___ рік
Опис навчальної дисципліни
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Мета – дати об’єктивні наукові знання про український літературний процес 20-30-х років ХХ століття, про характер літературних напрямів, течій і угрупувань; розглянути вузлові проблеми літературного життя в загальному контексті суспільно-духовної ситуації; визначити національну специфіку вітчизняної літератури; розкрити ідейно-художню цінність спадщини визначних письменників доби «розстріляного Відродження» та підкреслити індивідуальну своєрідність їхньої художньої майстерності.
Завдання: · формувати уміння аналізувати художній текст, знання про літературний твір як структурно-цілісне явище; · визначати художню та естетичну цінність твору і творчості митця слова; · виявляти місце твору і творчості письменника в літературному процесі України; · розкривати взаємодію загальних принципів створення художніх текстів та індивідуально-авторських особливостей, їх конкретної реалізації; · висвітлювати світоглядно-естетичну специфіку відповідних літературних напрямів і течій, розкриття їхнього втілення в художніх творах; · окреслювати взаємозв’язки традиційного та новаторського в літературному процесі; · з’ясувати елементи взаємовпливів та взаємозбагачення між українською та іншими літературами з метою формування знань про національну специфіку української літератури в контексті світового літературно-художнього процесу; · формувати вміння творчого підходу до осмислення художнього твору, творчості окремого автора, відповідних літературних напрямів та течій в сучасному контексті. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: · загальні закономірності розвитку світового літературного процесу в 20-30-х роках ХХ століття; · специфіку суспільно-історичного контексту, що впливав на розвиток вітчизняної літератури у добу «розстріляного Відродження», · основні положення естетики модернізму та авангардизму та особливості поетики цієї літератури; · особливості образного мислення, притаманного східноукраїнській та західноукраїнській літературам, та їхні прояви у художніх творах; · відомості про життя і творчість найвизначніших майстрів слова зазначеного періоду, їхній внесок у розвиток вітчизняного та світового мистецтва; · зміст творів, що виносяться для вивчення, їх місце в літературному процесі доби.
вміти:
· характеризувати українську літературу цього періоду у суспільно-історичному контексті; · аналізувати художні тексти як тексти культури, з’ясовувати культурно-історичну функцію твору та його автора у царині національної літератури; · виявляти національну специфіку літератури; · опрацьовувати літературно-критичні праці та користуватися довідковою літературою; · аналізувати й інтерпретувати художній твір в єдності його змісту і форми; · володіти творчим підходом до аналізу творів художньої літератури у контексті літератури доби.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|