МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ
1. Літературний процес 20-30-х рр. Стильове та жанрове розмаїття поезії, прози та драматургії. 2. Літературно-мистецьке життя поч. ХХ ст. Літературні угрупування, організації, їх ідейно-естетичні платформи. 3. Особливості розвитку періодики 20-30-х рр.: газети, журнали, альманахи. 4. Літературна дискусія 1925-1928 рр.: хід та етапи розвитку. 5. Роль М.Хвильового у літературній дискусії. Цикл памфлетів «Камо грядеши?», «Думки проти течії». 6. Поетична творчість поетів-«неокласиків». Продовження традицій античності. Сонет як основна форма поезії неокласиків. 7. Особливості розвитку української пожовтневої прози. Експериментальний модерний роман: заперечення традиції, пародіювання, обігрування поетики класичної прози. 8. Стильове розмаїття української прози 20-30-х років: імпресіонізм, неореалізм, неоромантизм, експресіонізм, екзистенціалізм. 9. Особливості розвитку української поезії 20-30-х років ХХ ст. 10. Жанрово-стильове багатство ліричних творів. 11. Загальна характеристика розвитку театру та драматургії у перші післяреволюційні роки. 12. Театр Леся Курбаса. 13. Література 30-х років. Початок сталінського терору. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри цього періоду. 14. Ідейно-художня своєрідність і новаторство М.Куліша у жанрі трагікомедії. Співпраця з театром Леся Курбаса. 15. Художньо-естетичні шукання українських драматургів у галузі проблематики, жанрів, стилів (М.Куліш, С.Черкасенко, М.Ірчан, Я.Мамонтов, І.Кочерга). 16. Емігрантська література. «Празька поетична школа» її місце в історії української літератури поч. ХХ ст. 17. Особливості розвитку західноукраїнської поезії 20-30-х рр. Літературні угрупування та організації. 18. Поезія П.Тичини поч. ХХ ст. Синтез символізму, імпресіонізму з традиціями національно-образного мистецтва у збірці «Сонячні кларнети». 19. В.Стус про творчість П.Тичини. 20. Трагічне передчуття терору, національна проблематика ранньої лірики П.Тичини («Золотий гомін», «Одчиняйте двері», «Пам’яті тридцяти»). 21. Ідейно-художнє навантаження, ліричний герой збірки П.Тичини «Замість сонетів і октав». 22. Складність авторської позиції у поезіях збірки «Плуг» П.Тичини. 23. Збереження класичних традицій у поезіях М.Рильського. Розвиток поетом жанру сонету. 24. Людина і природа у поезії М.Рильського. Медитативна лірика митця. 25. В.Сосюра як неоромантик. Інтимна лірика поета. 26. Своєрідність психологічного підґрунтя, суворість зображуваної реальності у поемі «Червона зима» В.Сосюри. 27. Національна проблема, образи поеми «Мазепа» В.Сосюри. 28. Національні, фольклорні, дохристиянські, міфологічні мотиви у поезії Б.-І.Антонича. 29. Авангардна поезія. Художні шукання М.Семенка як яскравого представника футуризму. 30. Поетичний світ лірики Є.Плужника, В.Свідзинського. 31. Розвиток жанру поеми в українській літературі. Поеми М.Бажана 32. Стиль, проблематика, образи новел М.Хвильового «Арабески», «Синій листопад», «Кіт у чоботях». 33. Проблема революції та громадянської війни, «загірної комуни», роздвоєння особистості у новелах М.Хвильового «Я(Романтика)», «Мати». 34. Антиміщанський пафос сатиричних творів «Свиня», «Пудель», «Іван Іванович» М.Хвильового. 35. Тип «зайвої людини», образи повісті М.Хвильового «Санаторійна зона», роману «Вальдшнепи». 36. Проблема голоду в оповіданнях В.Підмогильного «Проблема хліба», «Собака». 37. Екзистенційні проблеми у романі В.Підмогильного «Місто». 38. Образ Степана Радченка - тип мопассанівського «любого друга» у романі В.Підмогильного «Місто». 39. Своєрідність народнопоетичної традиції, структура, образи, символіка роману «Чотири шаблі» Ю.Яновського. 40. Національна проблема, проблема роду у романах Ю.Яновського. 41. Ідейно-художнє навантаження, образна система роману «Вершники» Ю.Яновського. 42. Своєрідність побудови роману «Вершники» Ю.Яновського. 43. Три драми українського селянства у новелістиці Г.Косинки («На буряки», «В житах», «Політика», «Анкета»). 44. Тема України (степової Еллади), історіософська концепція у поезії Є.Маланюка. 45. Своєрідність композиції, жанр п’єси М.Куліша «Патетична соната». Ідейно-художнє навантаження, образи. 46. Трагедія українського села, тема голоду, проблематика п’єси М.Куліша «97». Образ Мусія Копистки. 47. Екзистенційний зміст трагікомедії «Народний Малахій»: утопічне вдосконалення природи людини. Абсурд як прийом розвінчання міфу. 48. Філологічна та національна проблеми, образи комедії «Мина Мазайло» М.Куліша. 49. Образ України у драмі «Патетична соната» М. Куліша. 50. Майстерність композиції, своєрідність поетики твору на історичну тему. П’єса І.Кочерги «Ярослав Мудрий». 51. Особливості художнього втілення ідеї національної незалежності, мотиви самопожертви в ім’я волі і кохання у п’єсі «Свіччине весілля» І.Кочерги. 52. Література «розстріляного Відродження» в оцінці критики 20-х р. і сучасних дослідників.
|
||||||||
|