МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ
1. Літературний процес 20-30-х рр. Стильове та жанрове розмаїття поезії, прози та драматургії. 2. Літературно-мистецьке життя поч. ХХ ст. Літературні угрупування, організації, їх ідейно-естетичні платформи. 3. Особливості розвитку періодики 20-30-х рр.: газети, журнали, альманахи. 4. Літературна дискусія 1925-1928 рр.: хід та етапи розвитку. 5. Роль М.Хвильового у літературній дискусії. Цикл памфлетів «Камо грядеши?», «Думки проти течії». 6. Поетична творчість поетів-«неокласиків». Продовження традицій античності. Сонет як основна форма поезії неокласиків. 7. Особливості розвитку української пожовтневої прози. Експериментальний модерний роман: заперечення традиції, пародіювання, обігрування поетики класичної прози. 8. Стильове розмаїття української прози 20-30-х років: імпресіонізм, неореалізм, неоромантизм, експресіонізм, екзистенціалізм. 9. Особливості розвитку української поезії 20-30-х років ХХ ст. 10. Жанрово-стильове багатство ліричних творів. 11. Загальна характеристика розвитку театру та драматургії у перші післяреволюційні роки. 12. Театр Леся Курбаса. 13. Література 30-х років. Початок сталінського терору. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри цього періоду. 14. Ідейно-художня своєрідність і новаторство М.Куліша у жанрі трагікомедії. Співпраця з театром Леся Курбаса. 15. Художньо-естетичні шукання українських драматургів у галузі проблематики, жанрів, стилів (М.Куліш, С.Черкасенко, М.Ірчан, Я.Мамонтов, І.Кочерга). 16. Емігрантська література. «Празька поетична школа» її місце в історії української літератури поч. ХХ ст. 17. Особливості розвитку західноукраїнської поезії 20-30-х рр. Літературні угрупування та організації. 18. Поезія П.Тичини поч. ХХ ст. Синтез символізму, імпресіонізму з традиціями національно-образного мистецтва у збірці «Сонячні кларнети». 19. В.Стус про творчість П.Тичини. 20. Трагічне передчуття терору, національна проблематика ранньої лірики П.Тичини («Золотий гомін», «Одчиняйте двері», «Пам’яті тридцяти»). 21. Ідейно-художнє навантаження, ліричний герой збірки П.Тичини «Замість сонетів і октав». 22. Складність авторської позиції у поезіях збірки «Плуг» П.Тичини. 23. Збереження класичних традицій у поезіях М.Рильського. Розвиток поетом жанру сонету. 24. Людина і природа у поезії М.Рильського. Медитативна лірика митця. 25. В.Сосюра як неоромантик. Інтимна лірика поета. 26. Своєрідність психологічного підґрунтя, суворість зображуваної реальності у поемі «Червона зима» В.Сосюри. 27. Національна проблема, образи поеми «Мазепа» В.Сосюри. 28. Національні, фольклорні, дохристиянські, міфологічні мотиви у поезії Б.-І.Антонича. 29. Авангардна поезія. Художні шукання М.Семенка як яскравого представника футуризму. 30. Поетичний світ лірики Є.Плужника, В.Свідзинського. 31. Розвиток жанру поеми в українській літературі. Поеми М.Бажана 32. Стиль, проблематика, образи новел М.Хвильового «Арабески», «Синій листопад», «Кіт у чоботях». 33. Проблема революції та громадянської війни, «загірної комуни», роздвоєння особистості у новелах М.Хвильового «Я(Романтика)», «Мати». 34. Антиміщанський пафос сатиричних творів «Свиня», «Пудель», «Іван Іванович» М.Хвильового. 35. Тип «зайвої людини», образи повісті М.Хвильового «Санаторійна зона», роману «Вальдшнепи». 36. Проблема голоду в оповіданнях В.Підмогильного «Проблема хліба», «Собака». 37. Екзистенційні проблеми у романі В.Підмогильного «Місто». 38. Образ Степана Радченка - тип мопассанівського «любого друга» у романі В.Підмогильного «Місто». 39. Своєрідність народнопоетичної традиції, структура, образи, символіка роману «Чотири шаблі» Ю.Яновського. 40. Національна проблема, проблема роду у романах Ю.Яновського. 41. Ідейно-художнє навантаження, образна система роману «Вершники» Ю.Яновського. 42. Своєрідність побудови роману «Вершники» Ю.Яновського. 43. Три драми українського селянства у новелістиці Г.Косинки («На буряки», «В житах», «Політика», «Анкета»). 44. Тема України (степової Еллади), історіософська концепція у поезії Є.Маланюка. 45. Своєрідність композиції, жанр п’єси М.Куліша «Патетична соната». Ідейно-художнє навантаження, образи. 46. Трагедія українського села, тема голоду, проблематика п’єси М.Куліша «97». Образ Мусія Копистки. 47. Екзистенційний зміст трагікомедії «Народний Малахій»: утопічне вдосконалення природи людини. Абсурд як прийом розвінчання міфу. 48. Філологічна та національна проблеми, образи комедії «Мина Мазайло» М.Куліша. 49. Образ України у драмі «Патетична соната» М. Куліша. 50. Майстерність композиції, своєрідність поетики твору на історичну тему. П’єса І.Кочерги «Ярослав Мудрий». 51. Особливості художнього втілення ідеї національної незалежності, мотиви самопожертви в ім’я волі і кохання у п’єсі «Свіччине весілля» І.Кочерги. 52. Література «розстріляного Відродження» в оцінці критики 20-х р. і сучасних дослідників.
|
||||||||
|