МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Камеральний періодЦей період є завершальним, його результатом є написання геологічного звіту, в якому головною складовою частиною служать геологічні карти, а текстова частина – це лише пояснювальна записка до них. Камеральний період охоплює час з осені до весни, його тривалість на геологічну зйомку масштабу 1:50000 (1:25000) визначають виходячи з площі, яка картується, об’єму матеріалів, що вимагають обробки і раціонального річного циклу. При цьому відношення тривалості камерального періоду до тривалості польового (для багаторічного циклу робіт) не повинен бути більше 1,5 і менше 3-4 місяці, хоча іноді може бути і 6 місяців. Під час камерального періоду обробляються польові матеріали, деталізується і оформляється основна геолого-стратиграфічна карта, складається серія додаткових карт і пишеться звіт. Кінцева обробка зібраного матеріалу полягає в наступному: 1. Проведення визначень зібраних решток флори і фауни і петрографічний аналіз зразків порід (на підставі цього уточнюються стратиграфія, склад порід та їх розповсюдження в районі). Виконуються ці аналізи спеціалізованими лабораторіями. 2. Систематизація колекцій зразків, проб і шліхів з наступною передачею на зберігання у фонди. 3. Виконання різних аналізів колекційного матеріалу (хімічний, спектральний, мікропалеонтологічний, мінералогічний та ін.). виконуються ці аналізи складом ІТП партії та спеціалізованими лабораторіями. 4. Лабораторна перевірка кондиційності корисних копалин за представленими пробами. 5. Обробка польових щоденників і їх систематизація. 6. Обробка і аналіз результатів лабораторних досліджень, обробка і інтерпретація геофізичних даних, остаточне дешифрування космо- і аерофотознімків та оформлення результатів дешифрування. 7. Складання графічних матеріалів і на їх підставі написання остаточного звіту і його розмноження в кількості до 5 екземплярів включаючи креслення; захист звіту, здача його у фонди, передача за актом первинної геологічної документації і колекції на зберігання в архів, музей, керносховище. Для камерального періоду складається графік робіт із зазначенням термінів виконання і виконавців. Студент в цьому підрозділі повинен заповнити таблицю 2.9, в якій повинен вказати які види робіт, ким і коли планується виконати. Ті види робіт, які не плануються, в таблицю не включаються.
Таблиця 2.9 – Календарний план камеральних робіт комплексної геологічної партії
Продовження таблиці 2.9
Умовні позначення:
Начальник партії Начальник загону (старший геолог) Геолог Технік геолог Лабораторія
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|