МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ЗВ'ЯЗКУ ім. О.С. ПОПОВА КАФЕДРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Завдання для самостійної роботи З дисципліни “Прикінцеві пристрої абонентського доступу ” (ППАД)
Одеса 2013
Зміст Завдання 1................................................................................................................ Методичні вказівки щодо виконаннязавдання 1.................................................. Завдання 2................................................................................................................ Методичні вказівки щодо виконаннязавдання 2.................................................. 2.1 Кодування відліку UАІМ аналогового сигналу................................................. 2.2 Алгоритм формування коду АМІ..................................................................... 2.3 Алгоритм формування коду HDB3................................................................... 2.4 Алгоритм формування коду СМІ...................................................................... 2.5 Алгоритм формування коду МСМІ.................................................................. 2.6 Алгоритм формування коду 2В1Q.................................................................... 2.7 Алгоритм формування коду 4B3T.................................................................... 2.8 Алгоритм формування символів модуляції САР-16....................................... 2.9 Приклад оформлення часових діаграм лінійних цифрових сигналів............ Завдання 3............................................................................................................... Методичні вказівки щодо виконаннязавдання 3................................................. Завдання 4............................................................................................................... Методичні вказівки щодо виконаннязавдання 4................................................. 4.1 Розрахунок допустимої захищеності .............................................................. 4.2 Розрахунок очікуваної захищеності ............................................................... 4.3 Визначення довжини регенераційної дільниці............................................... Література...............................................................................................................
Завдання 1
Розрахувати кількість помилок nпом систем передачі мереж абонентського доступу ISDN, SHDSL, ADSL2+ за часовий інтервал спостереження ТН, при ймовірності передачі інформації Рпом (коефіцієнті помилок Кпом). Зробити висновок про співвідношення nпом даних систем передачі. Вихідні дані наведено в табл.1.1
Таблиця 1.1
Методичні вказівки щодо виконання завдання 1
Розрахунок ймовірності передачі інформації здійснюється за наступною формулою: Рі ПОМ = = = ; і=1;2;3 (1.1) де Nå - кількість переданих символів за інтервал ТН; ТН – часовий інтервал спостереження в секундах; Ві – швидкість лінійного цифрового сигналу в біт/с; nпом – кількість помилкових символів за інтервал ТН.
З формули (1.1) отримуємо вираз для розрахунку кількості помилкових символів nпом:
(1.2)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|