Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 3

 

Визначити кодові комбінації на виході кодерів АДІКМ-32 та АДІКМ-16 для приросту відліків

DUАІМ =[(-1)ОЦ *(5*ОЦ+ПЦ)/15]D,

де D - умовне позначення шагу квантування.

 

Методичні вказівки щодо виконання завдання 3

 

АДІКМ – адаптивна диференціальна імпульсно-кодова модуляція, забезпечуюча кодування приросту відліків аналогового сигналу, взятих відповідно теореми Котельникова. Адаптивний 15-ти (АДІКМ-32) або 4-х (АДІКМ-16) рівневий квантуватель по амплітуді використовується для одержання, відповідно, 4-х або 2-х розрядів АДІКМ – сигналу.

Призначення розрядів наступне:

– 1-й старший S – знаковий: “1”-додатня полярність приросту відліків; “0”- від’ємна полярність;

– наступні останні 3 або 1-н розряди для кодування приросту відліків амплітудного значення по абсолютній величині (|DUАІМ|).

Відповідність кодових послідовностей АДІКМ і границь амплітуд приросту відліків аналогового сигналу в залежності від коду сегменту приведено в табл.3.1 (для абсолютного значення DUАІМ ).

 

Таблиця 3.1

Код АДІКМ (символи)   Границі зміни амплітуди приросту відліків |DUАІМ|  
-32 -16 -32 -16
S111 S0 >3.32 ³1.88
S110 --- 2.91…3.32 ---
S101 --- 2.52…2.91 ---
S100 --- 2.13…2.52 ---
S011 --- 1.66…2.13 ---
S010 --- 1.05…1.66 ---
S001 --- 0.031…1.05 ---
S000 S1 0…0.031 <1.88

 




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні дані вибору алфавіту коду 4В3Т наступні: А1 (ОЦ – 1,2,3,4,5); А2 (ОЦ – 6,7,8,9,0) | Завдання 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.