МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття, роль та принципи контролю в менеджменті туризмуВиди та процес управлінського контролювання Поняття, роль та принципи контролю в менеджменті туризму ЛЕКЦІЯ 7. Контроль і регулювання як загальні функції менеджменту туризму 3. Організація аналітичної роботи в менеджменті туризму 4. Управлінські рішення в менеджменті туризму
Отже, складений план організації, створена її структура, «заповнені»| робочі місця|місце-милі| і визначені мотиви поведінки працівників|. Залишається ще один компонент процесу управління, який| необхідно додати|добавляти| до функцій управління, — контроль. Основними завданнями контролю в менеджменті туристичного підприємства є забезпечення досягнення місії і цілей організації. Контроль за виконанням управлінських рішень необхідно здійснювати, щоб своєчасно виявити відхилення у виконанні рішень і вжити відповідних заходів. Види контролю в менеджменті туристичного підприємства: попередній, поточний і заключний. Контроль, як правило, асоціюється з|із| владою|: «зловити», «викрити», «схопити». Таке уявлення про контроль відводить убік від головного змісту|вмісту| цієї функції|. Поняття «контроль» виходить за межі поняття «Контролірованіє (перевірка) як вид адміністративної діяльності». Воно охоплює собою і активну діяльність менеджера — управління. У найзагальнішому вигляді|виді| контроль означає процес порівняння (зіставлення) фактично досягнутих результатів із|із| запланованими|. По суті це кількісна і якісна оцінка і облік|урахування| результатів роботи фірми|фірма-виготовлювача|. Як видно|показний| із|із| визначення, в процесі контролю менеджер не стільки віддає накази|наказ-інструкції| співробітникам, скільки оцінює успішність| виконання намічених організацією планів і задоволення| потреб внутрішнього і зовнішнього середовища.|середи| Слово «контроль» спочатку використовувалося в бухгалтерском| обліку|урахуванні| для віддзеркалення|відображення| практики господарської діяльності організації. Саме цим значенням і користується деяка частина|частка| керівників і теоретиків бізнесу. Проте|однак| функцію контролю в класичному менеджменті слід розуміти як вид управлінської| діяльності, завдяки якій організацію можна втримати| на потрібному (вірному) шляху|колії|, порівнюючи показники її діяльності| зі|із| встановленими|установленими| стандартами (планами). Деякі організації створили цілі системи контролю. Їх функції полягають в посередництві між планами і діяльністю|, тобто система контролю забезпечує зворотний зв'язок між очікуваннями|чеканнями| — певними первинними|початковими| планами менеджменту| і реальними показниками діяльності організації. Отже, той, хто|КТО| має сучасні і точні системи контролю, має більше шансів вижити. Для менеджменту характерна не тільки|не лише| велика кількість разних| видів планів, але і видів, і систем контролю. Всі системи контролю завжди базувалися на ідеї зворотного зв'язку: вони співставляють| реальні досягнення із|із| прогнозними даними. У результаті| цього встановлюються певні відхилення від заданих показників з|із| тим, щоб|аби| або виправити негативні впливи (результати|), або підсилити|посилювати| дію, якщо результати позитивні. У практиці управління існує свого роду технологія контролю|. Проте|однак| яку б технологію контролю ми не застосовували, остаточна мета|ціль| його полягає в тому, щоб|аби| обслуговувати| різні плани і цілі менеджменту. У основі створення|створіння| всіх систем контролю мають бути враховані| наступні|слідуючі| основні вимоги-критерії: · ефективність контролю — визначається успішність, корисність контролю (зменшення витрат, пов'язаних з виявленням і усуненням виявлених в процесі контролю недоліків; скорочення витрат на контроль, витрат на персонал і техніку контролю); · ефект впливу на людей— з'ясовується питання: вживана технологія контролю викликає у працівників позитивні стимули або негативні, стресові реакції (демотивация праці)? · виконання завдань контролю— контроль повинен визначити збігу або відхилення в системі управління організацією, сприяти усуненню відхилень і виробленню ефективних рішень; · визначення меж контролю — контрольні заходи не можуть здійснюватися без обмежень. Довжина відрізань, що перевіряються, повинна дозволяти виявити відхилення на найранішій стадії. Потрібно дотримувати норми контролю, визначені чинним законодавством.
Читайте також:
|
||||||||
|