МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Основи систем баз даних та знань»
Виконання курсової роботи з дисципліни «Основи систем баз даних та знань» складається з таких основних етапів: – аналіз предметної області та постановка задачі; – проектування БД на її нормалізація; – обґрунтування вибору СУБД та розробка прикладної програми БД.
На першому етапі (етап концептуального проектування БД) необхідно детально проаналізувати предметну область, описати її особливості словесно та за допомогою діаграм «сутність–зв’язок» [7 ‑ 10]. У розділі «Постановка задачі», згідно з [12], наводиться змістовна постановка курсової роботи. Цей розділ містить у собі такі підрозділи: – характеристика комплексу задач (призначення комплексу завдань; перелік об'єктів, при управлінні якими вирішується завдання; з’ясовується періодичність вирішення задачі; основні показники, які мають бути досягнуті в умовах експлуатації задачі; обмеження на час вирішення задачі; терміни видачі інформації, способи взаємодії користувача із задачею); – вихідна інформація (форма подання повідомлень, опис структурних одиниць, періодичність видачі інформації чи частота її надходження); – вхідна інформація (форма подання повідомлень, опис структурних одиниць, періодичність видачі інформації чи частота її надходження); На другому етапі необхідно здійснити логічне проектування БД [6 ‑ 10], тобто створити схему БД на основі реляційної моделі даних, описати всі її таблиці, із зазначенням ключів та зв’язків, та провести нормалізацію реляційної БД (визначення функціональні залежності всередині кожної сутності, приведення сутностей до третьої нормальної форми). На третьому етапі необхідно провести аналіз існуючих СУБД [7 – 11], на основі якого бажано здійснити вибір конкретної СУБД, для якої й створити схему БД (етап фізичного проектування). Наприкінці етапу необхідно розробити прикладну програму БД.
Вимоги ЩОдо оформлення курсової роботи
|
||||||||
|