Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір теми курсового проекту

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КОЛЕДЖ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА»

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з

Навчальної роботи

_________Березуцька В.В.

“____” __________ 2012 р.

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ

КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ

 

з дисципліни “Інструментальні засоби візуального програмування

 

ДЛЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДIВ

Го ТА 2-го СТУПЕНЮ АКРЕДИТАЦII

З А Ф А Х О М

5.05010301 " Розробка програмного забезпечення "

 

Розробив викладач Карлюченко О.Г.

Навчальна програма обговорена і схвалена на засіданні предметної комісії програмування

КІСІТ ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана»

Протокол №___ від__________2012 р.

Голова предметної комісії:

________________ Литовка Л.В.

 

КИЇВ -2012

Зміст

 

Вступ ……………………………………………………………….… 3

1 Вибір теми курсового проекту ……………………………………… 3

2 Приблизна структура курсового проекту ………………………….. 4

2.1 Вступ ……………………………………………………………….. 4

2.2 Теоретична частина ………………………………………………. 4

2.3 Спеціальна частина .……………………………………………… 4

2.3.1 Постановка задачі ...…………………………………………….. 4

2.3.2 Опис алгоритму та ідентифікатори ……………………………. 4

2.3.3 Порівняльні характеристики та результати тестування ……… 4

2.3.4 Інструкція по експлуатації ……………………………………… 5

2.4 Висновки …………………………………………………………… 5

2.5 Додатки з текстами програм ……………………………………… 5

2.6 Література ………………………………………………………….. 5

3 Вимоги до курсового проекту ……………………………………….. 5

4 Додатки ……………………………………………………………….. 6

4.1 Зразок титульного листа КП (зразок) ……………………………... 6

4.2 Зміст КП (зразок) ………………………………………………….. 7

4.3 Завдання на КП ……………………………………………………. 8

4.5 Календарний план ………………………………………………….. 9

4.6 ДСТ оформлення текстів документів (витяги) ………………….. 10

5 Список літератури …………………………………………………... 12
мет_кurs_2013.doc Вступ

 

Навчання програмістів є процесом ітеративного типу і включає декілька послідовних фаз . Перші чотири присвячені освоєнню основ побудови та реалізації алгоритмів, вивченню мов програмуванння та оволодінню технікою чисельно-аналітичного, процедурного та структурного програмування. На п'ятій фазі навчання студенти приступають до створення власних програм під час виконання курсових проектів. До цього часу вони повинні пропрацювати не менше 100 годин на ПЕОМ, проаналізувати більше 20 учбово-прикладних програм, реалізувати самостійно не менше 30 власних алгоритмів згідно варіантів завдань.

 

Виконання курсово проекту з дисципліни «Алгоритмічні мови та програмування» є складовою частиною навчального курсу .

 

Мета курсового проекту- засвоїти та поглибити знання, одержані студентом у процесі вивчення курсу, виробити вміння застосовувати їx у практичному вирішенні питань програмування. У процесі розробки курсового проекту студент має узагальнити кращий вітчизняний та зарубіжний досвід на основі тих літературних джерел, що будуть ним аналізуватися, самостійно виконати розробку алгоритму та обгрунтувати рішення, розвинути навички самостійної роботи. Виконання курсового проекту має сприяти глибшому засвоснню студентами дисципліни, це зобов'язує їх також грунтовно вивчати мови програмування та теорію алгоритмів.

 

Курсова робота - це самостійне дослідження, яке дає можливість оцінити якість знань cтудента, його вміння застосовувати їх на практиці.Виконуючи проект, студент має навчитися користуватися спеціальною літературою.

 

 

Вибір теми курсового проекту

 

Тему курсового проекту студент повинен вибрати самостійно, або ж за рекомендацією викладача. В процесі проектування необхідно ознайомитися з типовими алгоритмами, що застосовуються для даного типу задач, дати критичний їх аналіз, використовуючи окремі, найбільш раціональні розв'язки. При проектуванні потрібно максимально використати відомі та найбільш стандартизовані блоки (функції, підпрограми) - такі як пошук екстримальних значень, знаходження сум та добутків, рядів, ітераційних, циклічних та т.п.

 

Успішне виконання курсового проекту в значній мірі визначається активною участю студента в обговоренні тем на консультаціях , поглибленим вивченням додаткової літератури та грунтовним засвоєнням вивченого теоретичного та практичного матеріалу дисципліни.

 

Всі теми курсових проектів можна розбити на такі групи:

 

• Лексико-аналітичні алгоритми ( інтерпретатори та оболонки для розробки програм);

• Розв'язання конкретних практичних задач (пошук оптимального розв'язку);

 

• Написання баз даних та робота з ними;

 

• Реалізація алгоритмів сортування;

 

• Реалізація чисельних методів;

 

• Навчальні та тестові програми для курсів, що викладаються в учбовому закладі;

 

• Ігрові програми;

 

• Написания прикладних офісних, побутових програм і т.д.

 

Студент повинен чітко розуміти сутність постановки задачі курсового проекту проблеми i повинен уникати задач, що зводяться в кінцевому підсумку до програмуванни ланцюгу гарно відомих формул. Успішне виконання курсового проекту в значній степені визначається активною участю в обговоренні тем на консультаціях студентів викладачем

під час курсового проектування, поглибленим вивченням додаткової літератури та гарним засвоєнням вивченого раніше матеріалу.

 

 




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
молоді та спорту України | Приблизна структура курсового проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.