МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На курсовий проект студента
Куценко Марії Сергіївни ( прізвище, ім’я, по батькові )
1. Тема проекту Програма для обчислення визначників квадратної матриці методом Гаусса
2. Термін захисту розробленого проекту 5 березня 2015 р. 3. Вимоги до проекту :
4. Зміст пояснювальної записки ( перелік питань, які підлягають розробці)
5. Дата видачі завдання 15 грудня 2014 Клендарний план
Студент _____________________________ (підпис)
Керівник _____________________________ Карлюченко Олена Григорівна (підпис) ____________________________________ (Призвище ім’я по батькові) <<_____>> ___________________________
Зміст ВСТУП............................................................................................... 3 1 Теоретична частина........................................................................ 4 1.1 Загальна характеристика мови програмування............................................................................... 4 1.2 Запуск C++ Builder…………………………………………...5 1.3 Об'єкт Form…………………………………………………...7 1.4 Об'єкт Edit…………………………………………………….8 1.5 Об'єкт Label…………………………………………………...9 1.6 Об'єкт Button………………………………………………….9 1.7 Об'єкт StringGrid…………………………………………….10 1.8 Подія і функція обробки події……………………………...11 1.9 Цикли в С++…………………………………………………12 2 Спеціальна частина……………………………………………..13 2.1 Поняття матриці та визначника…………………………….13 2.2 Властивості визначників……………………………………13 2.3 Постановка задачі…………………………………………...14 2.4 Опис алгоритму……………………………………………...18 2.5 Порівняльна характеристика та тестування......................................................................................21 3 Інструкція з експлуатації...............................................................23 4 Презентація.....................................................................................27 ВИСНОВКИ......................................................................................... 30 СПИОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................................39 Додаток А.........................................................................................31 Додаток В.........................................................................................36
Додаток 4.6 Основі надписи конструкторських документів Зміст , разташування ті розміри граф основних надписів, а також розміри рамок на кресленнях та схемах, в текстових документах повинні відповідати приведеним нижче вимогам. Примітка: В документації курсових проектів додаткові графи можна не заповнювати.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|