МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуальний підхід до дітей з порушеннями інтелекту в умовах індивідуального навчанняНавчання дітей з легким ступенем розумової відсталості мас здійснюватись у спеціальних закладах, проте окремим з них перебування у колективі протипоказане (епілептичні напади, пси-хотичні розлади тощо). У таких випадках ПМПК рекомендує індивідуальне навчання, яке здійснюється за програмою допоміжної школи з урахуванням індивідуальних особливостей дитини. При цьому індивідуальне навчання, так само, як і його колективні форми, має бути корекційно спрямованим. Для цього застосовуються такі корекційні прийоми: • адаптація змісту освіти до пізнавальних можливостей учнів, • наочність навчання: використання різних видів наочності, її • уповільненість процесу навчання з урахуванням інертності • повторюваність у навчанні та вихованні з метою ліквідації • включення учня в діяльність, спрямовану на подолання труд • спеціальна організація праці — у процесі роботи слід вчити учня • використання гри у навчально-корекційній роботі - з метою • дотримання охоронно-педагогічної о режиму з урахуванням R розвитку та отбишвпстт роботи з ними в і/мовах корекихйнсп та інклюзивної освіти позитивні емоції педагога слугують засобом стимулювання дитини до навчальної діяльності й спілкування, формують її віру у свої можливості. Навчання і виховання розумово відсталої дитини має бути поєднаним із оздоровленням і лікуванням, логопедичними заняттями, заняттями з психологом, лікувальною фізкультурою. Контрольні запитання і.Дайте визначення розумової відсталості. 2. Назвіть сучасні психолого-педагогічні класифікації розумо 3. У чому полягає мета різних типів закладів для розумово від 4. Чому в умовах індивідуального навчання дітей з вадами інте 5. Назвіть корекційні прийоми реалізації індивідуального під
|
||||||||
|