МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Методика проведення обстеження інформаційної системи1. Збирання матеріалу. 1.1. Розмова з керівником: цілі організації; задачі проблемної сфери; задачі перед автоматизацією проблемної сфери; структура організації; структура проблемної сфери; функції проблемної сфери; функції кожного робочого місця. 1.2. Ознайомлення з матеріалами з даної проблемної сфери й бесіда з виконавцями: функції проблемної сфери та кожного робочого місця (положення про організацію, штатний розклад); ознайомлення з документообігом (комплект документів); опис методик розрахунку окремих показників і формування документів. 2. Складання і аналіз: схеми організаційної структури; схеми функціональної структури; переліку функцій проблемної сфери й кожного робочого місця; переліку об’єктів проблемної сфери, їх призначення; характеристик об’єктів: найменування об’єкта, атрибути, які характеризують об’єкт, їх ідентифікатори, умовні позначення, формат і т. ін.; словника-довідника показників: найменування, тип, умовні позначення, ідентифікатор, формат, джерело виникнення, вихідне повідомлення, періодичність, терміни, користувачі, призначення. 2.1. Збирання і заповнення зразків документів. 2.2. Збирання та систематизація недокументованих повідомлень. 2.3. Збирання і підрахунок обсягів даних у вигляді таблиці. 2.4. Схема даних. 2.5. Схема взаємозв’язку інформації (рис. 4.4). Рис. 4.4. Схема взаємозв’язку 2.6. Методики і алгоритми розрахунку показників. 2.7. Потреби користувачів, їх терміни. Запити. Довідки. 3. Висновки і пропозиції. 3.1. Обгрунтування рішення про доцільність створення інфор-маційної системи. 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення: виробничо-господарскої діяльності; організаційної та функціональної структур, методів діяльності, видів забезпечення інформаційної системи; 3.3. Рекомендації: щодо виду інформаційної системи, яка створюється; організаційної та функціональної структури інформаційної системи, яка створюється; складу компонентів; комплексу технічних засобів; програмного забезпечення.
|
|||||||||||
|