МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Методика проведення обстеження інформаційної системи1. Збирання матеріалу. 1.1. Розмова з керівником: цілі організації; задачі проблемної сфери; задачі перед автоматизацією проблемної сфери; структура організації; структура проблемної сфери; функції проблемної сфери; функції кожного робочого місця. 1.2. Ознайомлення з матеріалами з даної проблемної сфери й бесіда з виконавцями: функції проблемної сфери та кожного робочого місця (положення про організацію, штатний розклад); ознайомлення з документообігом (комплект документів); опис методик розрахунку окремих показників і формування документів. 2. Складання і аналіз: схеми організаційної структури; схеми функціональної структури; переліку функцій проблемної сфери й кожного робочого місця; переліку об’єктів проблемної сфери, їх призначення; характеристик об’єктів: найменування об’єкта, атрибути, які характеризують об’єкт, їх ідентифікатори, умовні позначення, формат і т. ін.; словника-довідника показників: найменування, тип, умовні позначення, ідентифікатор, формат, джерело виникнення, вихідне повідомлення, періодичність, терміни, користувачі, призначення. 2.1. Збирання і заповнення зразків документів. 2.2. Збирання та систематизація недокументованих повідомлень. 2.3. Збирання і підрахунок обсягів даних у вигляді таблиці. 2.4. Схема даних. 2.5. Схема взаємозв’язку інформації (рис. 4.4). Рис. 4.4. Схема взаємозв’язку 2.6. Методики і алгоритми розрахунку показників. 2.7. Потреби користувачів, їх терміни. Запити. Довідки. 3. Висновки і пропозиції. 3.1. Обгрунтування рішення про доцільність створення інфор-маційної системи. 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення: виробничо-господарскої діяльності; організаційної та функціональної структур, методів діяльності, видів забезпечення інформаційної системи; 3.3. Рекомендації: щодо виду інформаційної системи, яка створюється; організаційної та функціональної структури інформаційної системи, яка створюється; складу компонентів; комплексу технічних засобів; програмного забезпечення.
|
|||||||||||
|