МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз за рік Оперативний аналіз
Рис 14.1 Діаграма класів документів підприємства
Різні лінії зв'язку на діаграмі класів позначають різні відношення між класами, змістом класів і об'єктів, заданих на попередньому кроці. Складання протоколу для деякого об'єкта може вимагати прийняття рішень, які визначають зміст іншого об'єкта. Процедура 3. Цей крок розглядається як продовження попереднього. Результат. Логічні моделі проекту. Модульні діаграми. Прототипи елементів системи, що проектується. Процедура 4. Приймається рішення про включення у систему конкретних класів і об'єктів. Розподіляються класи та об'єкти по окремих модулях, а програми - по процесорах. Результат. Кінцева доробка структури класів. Кінцеві варіанти шаблонів. Модульні діаграми та діаграми процесів. Прн традиційному циклі розробки ІС (Аналіз, Проектування, Програмування, Тестування, Складання) має місце лавиноподібне наростання складності. Недоліки традиційної схеми можна сформулювати у вигляді таких положень: - непридатність для розроблення складних програмних систем, що складаються з великої кількості автономних модулів; - несумісність з перспективними методами розроблення - можливостями автоматичного програмування, трансформації програм і застосування засобів, основаних на базах знань. Цикл розробки ІС з використанням об'єктно-орієнтованого підхо-ду характеризується ітеративним рухом з можливістю багаторазових поверненя на попередні стадії. Порівняно з традиційними методами об'єктна технологія має такі переваги: - дає змогу розробникам збирати нові прикладні програми з готових модулів; - дозволяє користувачам і розробникам оперувати у програмі тими самими процесами, з якими їм доводиться мати справу на рівні звичайних практичних понять і термінів; - підтримує багатий набір форм подання інформації для засобів multimedia; - підтримує повторне використання окремих складових програмного забезпечення; - дозволяє створити більш відкриті системи; - знижує ризик під час розробки; - активізує пізнавальні здібності людини.
|
||||||||
|