МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Схема звіту.1. База проходження практики. 2. Класи, у яких були закріплені як помічник вчителя фізичної культури і класного керівника. 3. Кількість проведених уроків . 4. Коротка характеристика організованих спортивних свят. 5. Характеристика фізкультурно-оздоровчих заходів (фізкультурні паузи, дні здоров'я, секції, спортивні змагання), що були проведені за час практики, їх ціль, задачі 6. Зміст виховної діяльності у закріпленому класі, теми виховних заходів, які були проведені 7. Знання, уміння, навички і якості, що були надбані в ході педагогічної практики 8. Види діяльності в школі, що не передбачені програмою педагогічної практики, але необхідні для студентів у процесі її проходження. 9. Труднощі, що виникли в процесі проходження практики. 10. Враження про майбутню професію. 11. Пропозиції щодо поліпшення організації педагогічної практики. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
кафедра теорії і методики фізичного виховання
ДОКУМЕНТАЦІЯ (ІЗ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ) студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології
(П.І.П.) який (а) проходив (ла) практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___201__року
Глухів – 2014 ЗАЛІКОВІ ВИМОГИ ПОЧАТКОВОЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ: а) теоретико-методичні знання: 1. Основи історії фізичної культури і спорту 2. Основи навчання руховим діям 3. Анатомічні основи м'язової діяльності 4. Основи гігієни фізичного виховання і загартовування 5. Основи виховання фізичних якостей 6. Профілактика травматизму при заняттях фізичними вправами 7. Основи тестування, самоконтролю і взаємоконтролю 8. Психологічні основи фізичної культури (заняття фізичної культури як засіб оптимізації психічного стану людини) б) базові засоби рухової діяльності: 1. Гімнастика з елементами акробатики 2. Легка атлетика 3. Лижна підготовка 4. Рухливі ігри з основами спортивних ігор 5. Плавання в) методична практика 1. Розробка індивідуальних комплексів фізичних вправ для домашніх занять 2. Методика реєстрації частоти серцевих скорочень у спокої 3. Оволодіння елементами методики контролю за функціональним станом організму (по зовнішніх ознаках і внутрішньому стані)
|
||||||||
|