МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Динаміка фінансових результатів туристичного оператораПрАТ «Гамалія», за 2012-2013 роки
*Джерело: розроблено автором на основі додатків 3,4
Для аналізу фінансового стану підприємства використовується система взаємозалежних показників, які базуються на даних бухгалтерської й статистичної звітності підприємства (див. додатки).Для аналізу фінансового стану підприємства «Гамалія» будуть використовуватись дані за 2012-2013 роки (табл.2.3). За даними таблиці аналізовані фінансово-економічні показники діяльності ПрАТ «Гамалія» за 2013 рік, в порівнянні з 2012 роком – погіршились. Про що свідчить зменшення чистого доходу (виручки) на 2634 тис. грн., що на 42,34% менше попереднього року. Собівартість реалізованої продукції у 2013 році зменшилась і становить на 37,93 % менше ніж у 2012 році. Загалом фінансові результати підприємства мають від’ємне значення, що говорить про нестабільний стан підприємства. Що стосується витрат, то вони є грошовим вираженням виробничих факторів, необхідних для здійснення підприємством своєї виробничої діяльності, без них неможлива діяльність підприємства (табл.2.3). Таблиця 2.3 Динаміка складу та рівня витрат туристичного оператора
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|